بهرام رادان برای مرگ پدرش پستی منتشر کرده است که بسیار دردناک است و نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.

افشاگری بهرام رادان از دلیل فوت پدرش | در لحظات پایانی عمر پدر بهرام رادان چه گذشت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبری از بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن خبر از عزادار شدن این هنرمند عزیز می داد. در این خبر آمده است که بهرام رادان پدرش را از دست داده است. بهرام رادان تا کنون در آثار سینمایی بسیاری به ایفای نقش پرداخه است. بهرام رادان علاوه بر بازیگری دستی بر سایر حوزه های هنر دارد. بهرام رادان طرفداران بسیاری دارد. بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادان

بهرام رادان به مناسبت درگذشت پدرش نوشت: 

بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دوصفر برای من خوش یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه جان پدرم احیا نمی شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه "تسلیت میگیم" غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد...

بهرام رادان

برای من دیدن پدری که سالها صلابتش مثال راه و روش زندگی ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی اش، تنها اندکی از درد فراقش می کاهد.

باباجانم

تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش