پوریا پورسرخ را می توانیم به عنوان یکی از بازیگران مرد محبوب در ایران به شمار بیاوریم، پوریا پورسرخ محبوبیت زیادی در بین افراد دارد؛ به طوری که فن پیج ها اقدام به ساخت کلیپ های عاشقانه برایش می کنند.

حواشی کلیپ عاشقانه پوریا پورسرخ | کلیپ عاشقانه دیدنی از پوریا پورسرخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پوریا پورسرخ را می توانیم به عنوان یکی از بازیگران مرد محبوب در ایران به شمار بیاوریم، پوریا پورسرخ محبوبیت زیادی در بین افراد دارد؛ به طوری که فن پیج ها اقدام به ساخت کلیپ های عاشقانه برایش می کنند. پوریا پورسرخ در تهران متولد شده و در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است، پوریا پورسرخ فرزند اول خانواده است و علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری، دارای شغل دیگری هم می باشد. اولین فیلم که استارت بازیگری پوریا پورسرخ را زد، بازی در فیلم فرار بزرگ بود.

بیوگرافی پوریا پورسرخ و همسرش

 پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران ، بازیگر و ورزشکار بدنساز است. فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در رشته کیوکوشین کمربند مشکی دارد. او 182 سانتی متر قد دارد و در 42 سالگی ازدواج کرده و از هواپیما میترسد.

درباره پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

در کودکی بسیار شر و شیطان بوده؛ البته درس هایش عالی بوده است و به همین خاطر به سادگی وارد دانشگاه شد. او برخلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد . علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش آنقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد . حتی بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج ازکشور رفت و هم زمان به تحصیل هم ادامه داد .

به خاطر شغل پدرش دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است . در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است . دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز گذرانده که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است . دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم ، فارغ التحصیل شد . در حال حاضر شغل دوم ایشان طراحی فضای سبز می باشد. پوریا پورسرخ در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد.

فعالیت بازیگری پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

پوریا پورسرخ و هانیه توسلی در سریال وفا

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

دستمزد کم پوریا پورسرخ

بازیگر سریال «صاحبدلان» درباره کم بودن دستمزد خود گفت:کاملا به این قضیه معتقد هستم که دستمزدم بالا نیست، من آدم زرنگی نیستم اتفاقا این موضوع را جزو ضعف‌های خودم می‌دانم، البته من در ذهن خودم یک جمله‌ای را پرورش دادم که بعضی اتفاقات ارزش آرامش ندارند، پس رهایش کردم. اما به خودم آمدم دیدم هر کسی توانست یک ضربه‌ای به من می زند! من هم معتقدم مثل همه بازیگران کار خوب یا بد دارم ومعمولا کار‌های بد را به دلیل رو در بایستی رفتم اما در این سال‌های اخیر سعی کردم کمتر اتفاق بیفتد، چون حق من این است دستمزد بیشتری بگیرم.

پورسرخ درباره «برنج پلاستیکی» گفت: علی اوجی و نرگس محمدی مهمان ما بودند، از بیرون غذا گرفتیم. من برنج که دیس پلاستیکی داشت را در فر گذاشتم؛ علی اوجی به من گفت بوی پلاستیک نمیاد؟ گفتم چقدر ایراد می‌گیری سر صحنه مگه چی بهمون میدن می‌خوریم، اما همه فاز رژیم غذایی گرفتند و برنج نخورند. (خنده)

بازیگران مورد علاقه پوریا پورسرخ

مهدی پاکدل را خیلی دوست دارم و تئاترهایش را می پسندم ، محسن تنابنده و امیر آقایی را هم دوست دارم البته بیشتر همبازی هایم خوب بودند

شغل دوم پوریا پورسرخ

آقای پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد 4 تیر 1356 شهر تهران است. او ورزشکار است و در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد. مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.