بهرام رادان اخیرا به مناسبت تولد بهروز وثوقی، استوری تبریک تولد در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود، این استوری با مزمون و متن احساسی همراه بود.

تبریک تولد عجیب بهرام رادان به بازیگر قدیمی | تبریک تولد احساسی بهرام رادان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهرام رادان یکی از بازیگران مطرح کشور است؛ بهرام رادان در سال 1358 متولد شده است؛ بهرام رادان از سال 79 شروع به فعالیت در حوزه بازیگری نموده است، بهرام رادان اخیرا به مناسبت تولد بهروز وثوقی، استوری تبریک تولد در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود، این استوری با مزمون و متن احساسی همراه بود. بهرام رادان همچنین در ادامه استوری ها از حضور دوباره خود بر صحنه فیلم برداری جیران نیز خبر داد. 

بهرام رادان را بیشتر بشناسیم!

بهرام رادان

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

ماجرای کلاهبرداری بهرام رادان

بهرام رادان

 سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: فردی با ایجاد صفحه‌ای جعلی اینستاگرامی به نام بهرام رادان اقدام به تقلید صدای وی می‌کرده که در ادامه به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد از کاربران، پس از اعلام شکایات متعدد پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و  نکته جالب این است که بازیگر مذکور در آن برهه از زمان در داخل کشور حضور نداشته است.

فرایند ورود بهرام رادان به عرصه هنر

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.

بهرام رادان و ویژگی های اخلاقی او

بهرام رادان

بهرام رادان در موقع بیرون آمدن از خانه بسیار آدم جدّی و سنگین است و اصلا به اصطلاح آدمی نیست که بی جهت شوخی کنه و بزنه زیر خنده! همیشه به هنگام بیرون آمدن از منزل چه در زمستان چه در تابستان چه در فصول دیگر با عینک آفتابی بیرون میایند که زیاد توی چشم نباشد که مردم فکر کنند که داره کلاس میگذاره یا میخواد بگه که مثلا من بهرام رادان هستم و همه به همین دلیل بیان طرفش و ازش امضا بگیرند! نه!در ضمن اصلا خودخواه نیست که بخواد بگه که من با افراد دیگر فرق دارم!چون یکبار توی کوچه با ماشینش با ماشین دیگه طوری روبروی هم قرار میگیرن که راه بسته میشه و یکی باید اوّل بره تا راه باز بشه که آن طرف مقابل رادان رو میشناسه و میگه که اوّل شما بفرمایید ولی رادان میگه خیر شما بزرگتر هستید و مقدم هستید و شما بفرمایید .

بهرام رادان و گذراندن دوره در کانادا

در سال 91 بعد از حضور در فیلم پل چوبی کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند

 سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

بهرام رادان

ماجرای مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

وزیر ارتباطات بهرام رادان را با برد پیت مقایسه کرد!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نخستین دوره‌ جشنواره فیلم «سینماتورز» شب گذشته( چهارشنبه، ۹ مردادماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

این جشنواره غیررقابتی در کنار تقدیر از فیلم‌های منتخب اکران ۹۷ در حوزه گردشگری و بازنمایی زیبایی‌های طبیعی و شهری ایران از جمله «سرو زیر آب»، «هندی و هرمز»، «شعله‌ور»، «رضا» و «ایده اصلی»، از ۳ چهره سینمایی (علی نصیریان به سبب نیم‌قرن سابقه درخشان فرهنگی، رضا کیانیان به دلیل پیشتازی در فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست و محمود کلاری به سبب ثبت قاب‌های ماندگار از جلوه‌های بصری ایران) تجلیل به عمل آمد.

آذری جهرمی هنگام تقدیر از نصیریان گفت: خوشحالم در جمع شما بودم و به این مراسم دعوت شدم. فکر می‌کنم استاد نصیریان مستغنی و بی‌نیاز از این تمجیدها باشد، چرا که جایگاهش در دل همه مردم ایران است و مردم مرهون تلاش‌ها و کارهای خوب آقای نصیریان هستند.  فکر می‌کنم «بزرگ آقا»ی سریال شهرزاد امروز «آقا بزرگ» سینما و تئاتر ایران است و ما به وجودش افتخار می‌کنیم.

وزیر ارتباطات همچنین هنگام تمجید از بهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی «ایده اصلی»، او را با بازیگر مشهور هالیوود مقایسه کرد و گفت: اگر جشنواره کن برد پیت دارد، ما بهرام رادان داریم!

بهرام رادان