شهاب حسینی بازیگر نام آشنا و محبوب در سینمای ایران است، شهاب حسینی که طرفداران بسیار زیادی هم دارد اخیرا با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که از دنیای بازیگری برای همیشه کنار می رود.

خداحافظی تلخ شهاب حسینی از بازیگری | پشت پرده خداحافظی شهاب حسینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی بازیگر نام آشنا و محبوب در سینمای ایران است، شهاب حسینی که طرفداران بسیار زیادی هم دارد اخیرا با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که از دنیای بازیگری برای همیشه کنار می رود. شهاب حسینی همچنین در این ویدئو به تمام عوامل سازنده فیلم اعلام کرد که برای پروژه هایشان به دنبال او نروند و خطاب به دشمنانش نیز این گونه گفت که یک دهه است که به فکر خداحافظی با دنیای بازیگری بوده؛ پس برای حذف او نیاز به اقدامی نیست. شهاب حسینی از حرفه و دستان کثیف پشت پرده در این حرفه نیز گلایه هایی کرد؛ شهاب حسینی در آخر نیز گفت از این پس با جهل و جاهل می جنگد، در ادامه می توانید ویدئو کامل از این بازیگر را مشاهده نمایید.

حواشی اخیر شهاب حسینی 

شهاب حسینی زمانی از بازیگران بی حاشیه ی سینمای ایران بود اما در سال های اخیر اتفاقاتی رخ داد که او را به بازیگری پرحاشیه و جنجالی بدل کرد.

انتقاد تند شهاب حسینی از مسعود کیمیایی به دلیل انصراف او از جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ به دنبال حادثه ی سقوط هواپیمای اوکراینی، انتشار فیلمی از واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا در سال ۹۹، خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام در واکنش به انتقادات صورت گرفته از او به خاطر دریافت واکسن در آمریکا، انصراف مسعود و پولاد کیمیایی از جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ به دنبال اعلام خبر حضور شهاب حسینی در هیأت داوران جشنواره و مطرح شدن شایعاتی درباره ی اعمال نفوذ شهاب حسینی در داوری جشنواره، خلاصه ای از حواشی سال های اخیر این بازیگر مشهور هستند.

شهاب حسینی که در سال های اخیر در سینمای ایران کم کار بوده، چند سال قبل به همراه خانواده ی خود به آمریکا کوچ کرد. او در سال ۹۷ از تصمیم خود برای تأسیس یک شرکت فیلمسازی در آمریکا خبر داد و گفت قصد دارد ادامه ی فعالیت‌ خود در عرصه ی سینما را در آمریکا متمرکز کند. در سال ۹۹، هالیوود ریپورتر از تأسیس شرکت بین المللی فیلمسازی «پُل مدیا» در آمریکا توسط کوروش اهری، شهاب حسینی و الکس برتو، تهیه کننده ی هالیوودی خبر داد.

شهاب حسینی را بهتر بشناسیم!

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

از آشنایی تا ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای مهاجرت شهاب حسینی

شهاب حسینی

برای رفتن به کانادا اما نیاز به پایان خدمت داشت به همین خاطر به سربازی رفت تا اینکه در ماه 18 خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل یافت

 

آنجا بود که گفتند نباید اصلا به خدمت می آمد، با توجه به اضافه هایی که خورده بود ترجیح داد معاف شود و اینگونه بود سر 18 ماه با خدمت خداحافظی کرد

شهرت شهاب حسینی از کجا آغاز شد؟

شهاب جوان کـه بـه‌عنوان یک مجری-بازیگر خوش‌چهره و پرانرژی در تلویزیون دیده‌شده، درسال ۷۹ با سریال «پس از باران» پا بـه عرصه بازیگری میگذارد. البته در نقش کوتاه. همان نقش کوتاه کار خودش را می کند و شهاب حسینی سال بعد با دو پیشنهاد تلویزیونی و سینمایی روبرو میشود. سال ۸۰ رابا پلیس جوان بـه تلویزیون و با «رخساره» امیر قویدل بـه پرده‌هـای سینما میرود.

 

بـه قول خودمان خیلی زود روی غلتک افتاد تقریبا هرسال با ۲ الی ۳ کار در سینما و تلویزیون دیده می ‌شد. در همان سال هـای ابتدایی تجربه بازیگری برای کارگردانان مطرحی مثل تهمینه میلانی، پوران درخشنده و سیروس الوند را پیدا کرد. درسال ۸۲ برای نخستین بار، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد «جشن خانه سینما» برای بازی در فیلم واکنش پنجم شد.

بعد ازآن‌هم دو سال پیاپی در جشنواره فیلم فجر برای باز در فیلم‌هـای «شمعی در باد» و «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل بود. سرانجام درسال ۸۷ با سوپراستار آمد، سیمرغ بلورین نقش اول را گرفت، خودش هم سوپراستار شد. سال 87-88 دوران اوج او بود.

او با آثاری بـه‌یادماندنی هم چون سوپراستار، درباره الی، پرسه در مه و دل‌شکسته پیش از پیش در دل طرفداران سینما جا باز کرد. البته بازی متفاوتش در سریال «مدار صفر درجه» درسال ۸۶ هم قابل‌ستایش اسـت. از همان سالها دیگر دور موفقیتش در جشنواره‌ها هم روی نادرست افتاد. تقریبا هرسال در جشنواره‌هـای مختلف داخلی و بین‌ المللی جایزه گرفت یا نامزد بود.