فیلمی از استقبال عجیب مردم مشهد به جواد عزتی در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار عجیب و دیدنی است

 دلیل این برخورد مردم با جواد عزتی چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جواد عزتی بازیگر خوب و توانمند کشور است. جواد عزتی با بازی در نقش های متفاوت توانایی خودش را در عرصه بازیگری ثابت کرده است. همسر جواد عزتی بازیگر و تهیه کننده است. جواد عزتی و همسرش 11 سال است زندگی مشترک دارند. در ادامه عکس منتشر شده از همسر جواد عزتی راببینید.

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. بنابر گفته‌های خودش در دوران دبیرستان، یک آزمون بازیگری می‌دهد و به‌خاطر همان آزمون همراه‌ با چند دانش‌آموز دیگر یک گروه تئاتر تشکیل می‌دهند که بعدها متوجه شدند آن آزمون بازیگری به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده و تنها قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشته‌اند. بااین‌حال پس از این داستان جواد عزتی دل‌سرد نمی‌شود و با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرد مسیر بازیگری در تئاتر را دنبال می‌کند. او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد.

او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی در سال ۱۳۸۷ با فیلم «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان پا به سینما گذاشت. نقش متفاوت عزتی در این فیلم که با ته مایه‌های طنز مخصوص خودش آن را ایفا ‌کرد، روی دیگر توانایی‌های بازیگری او را هم برای بیننده و هم برای کارگردان‌ها و فیلم‌سازها نمایان کرد.

جواد عزتیبیوگرافی همسر جواد عزتی

مهلقا باقری متولد سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد . او همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون است. باقری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است و همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری او در نقش همسر قیمت ایفای نقش می کرد.

جواد عزتیسریال قهوه تلخ با بازی جواد عزتی 

سریال قهوه‌ی تلخ که جزء اولین سریال‌های نمایش خانگی است، در ژانر طنز تاریخی و با حضور بازیگران مطرح زیادی ساخته شد که نقش جواد عزتی در بین آن‌ها یکی از به یادماندنی‌ترین‌ها، بامزه‌ترین‌ها و متفاوت‌ترین‌هاست. عزتی نقش‌های طنزش را خیلی خوب بازی می‌کند. اما به قول خود مهران مدیری، نقش پیرمرد را بهتر درمی‌آورد. بابا اِتی فراموش‌کار یا بتی جان قیصرالسلطنه‌ی سریال قهوه‌ی تلخ از همان ابتدا جزء محبوب‌ترین کاراکترهای این سریال بود و دیالوگ‌هایش برای مدت‌ها بر سر زبان پیر و جوان تکرار می‌شد.

عزتی در این سریال گریم سنگینی داشت، لباس‌ها و گوژ پشتش هم بر سنگینی این گریم اضافه می‌کرد. اما تمام این‌ها در کنار بازی جذاب و خنده‌دارش نقشی به یادماندنی از او به یادگار گذاشت. با اینکه قبل‌تر نقش پیرمرد را در سریال‌های دیگر مهران مدیری مانند باغ مظفر و مرد هزار چهره بر عهده داشت، اما هیچ‌کدام به این اندازه برای مخاطب دوست‌داشتنی نبودند.

جواد عزتی

اینکه بازیگر جوان و کم تجربه‌ای در سن و سال آن موقع عزتی از پس ایفای نقش پیرمردی که حتی سنش یا شاید بهتر باشد بگوییم قدمتش معلوم نیست بربیاید، نشان از طنازی و قدرت بازیگری او دارد. این موضوع در مقایسه با دیگر بازیگران با تجربه‌ی این گروه مانند هادی کاظمی و سیامک انصاریان بیشتر به چشم می‌آید. این در حالی است که خیلی از بازیگران در سریال‌ها و مجموعه‌های دیگر مانند مهران غفوریان در سریال «هژیرها»، هادی حجازی‌فر در سریال «زیرخاکی» یا جواد رضویان و حتی مهران مدیری در سریال «پاورچین» تا این حد نتوانستند موفق ظاهر شوند و مانند او از پس نقش پیرمرد به‌خوبی بربیایند.

جواد عزتی

فعالیت در اینستاگرام جواد عزتی

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان  حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.

جواد عزتی