لرستان رئیس سازمان بسیج سازندگی چشم‌انداز این نهاد را جبهه‌سازی جهادی خدمت‌رسان دانست.

جبهه‌سازیِ جهادیِ خدمت‌رسان چشم‌انداز بسیج سازندگی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لرستان رئیس سازمان بسیج سازندگی چشم‌انداز این نهاد را جبهه‌سازی جهادی خدمت‌رسان دانست.

محمد زهرایی بیست و پنجم اردیبهشت ماه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر، موظف به شناسایی حلقه‌های میانی است.

وی با اشاره به این‌که گروه‌های جهادی امروز خود را به عنوان جریان فناور انقلاب معرفی کرده و از حلقه‌های میانی مؤثر محسوب می‌شوند، ادامه داد: گروه‌های جهادی با شناختی که از دنیای سیاست دارند، اما سیاست‌زده نیستند و به دولت کمک می‌کنند در حالی که دولتی نیستند.

زهرایی با اشاره به اینکه عرصه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی امروز نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: گروه‌های جهادی خود از دل مردم بوده و برای خدمت‌رسانی در بین آن‌ها حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: شبکه‌ای که امروز از مجامع و شوراهای جهادی به عنوان بازوهای اندیشه‌ای شکل گرفته در کنار بسیج بوده و به دنبال حل مشکلات مردمی هستند.

وی  افزود: شهیدان عجمیان، علی‌وردی، امیری و... و. نشان دادند که این عرصه، عرصه انسان‌سازی است و گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند.

زهرایی چشم‌انداز بسیج سازندگی را جبهه‌سازی جهادی خدمت‌رسان دانست و بیان کرد: گروه‌های جهادی نیز باید همانند جبهه مقاومت برون مرزی شده و ترس و رعب و وحشت را در دل کفر ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: ما زمانی به جبهه‌سازی نزدیک می‌شویم که بتوانیم تهدیدی برای دشمن شویم، هرگاه دشمن در سیاست‌ها و راهبردهای خود برای مقابله با جریان جهادی و جبهه خدمت‌گذران انقلاب هزینه‌ای در نظر گرفت، یعنی ما به جبهه‌سازی رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه پنج ساله اول سند اعتلای بسیج هستیم، که آن‌را با لشکرکشی خوبان انقلاب یعنی رزمایش جهادگران فاطمی شروع کردیم.

زهرایی با بیان اینکه ما ناگزیر به شبکه‌سازی هستیم، افزود: از طریق این رزمایش‌ها می‌توان به رهبر انقلاب بیان کرد که پای کار شما هستیم تا لبخند رضایت بر لبان مبارک شما بنشیند.