تصویری جدید و دیده نشده از آزیتا حاجیان درکنار همسرش محمد کریمی هراتی را در این صفحه ببینید .

عکس: رونمایی همسر سابق شریفی نیا از شوهر جدیدش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آزیتا حاجیان بازیگر سینما ،تلویزیون و تئاتر ایرانی سال ۱۳۳۶ در ملایر متولد شده است. وی فعالیت در عرصه سینما را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده و تاکنون در فیلم دزد عروسک ها، کیمیا و خک و تاکسی نارنجی نقش آفرینی کرده است. آزیتا حاجیان دو بار ازدواج کرده که بار اول ازدواج او با محمدرضا شریفی نیا پس از چند سال زندگی مشترک به جدایی ختم شد و او مجدد با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. تصویری از آزیتا حاجیان و همسرش را در ستاره پارسی ببینید.

آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا، ۲ سال قبل با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. همسر وی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی او در دانشگده هنرهای دراماتیک بوده، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند.

مهراوه شریفی نیا

تصویر مهراوه شریفی نیا

ایشان با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی بودند ازدواج کرد و به خارج از کشور مهاجرت کرد، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

جدایی محمدرضا شریفی نیا از  آزیتا حاجیان  آن هم پس از سالیان زیادی زندگی مشترک و داشتن دو دختر باعث تعجب همگی شده بود. دو بازیگر مشهور پس از سال‌ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یک دیگر را دیدار کردندو دراین دورهمی خانوادگی عکسهای صمیمی گرفتند.

ملیکا شریفی نیا

تصویر ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسهایی در اینستاگرامش نوشت :یک شب جذاب و به یاد ماندنی درکنار خانواده ی عزیزتراز جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمون دریک گفت و گو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشتو گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.