ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دقایق اولیه حادثه با حضور در محل حادثه بیمارستان سینا گفت: توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

علت آتش سوزی کلینیک سینا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پلیس تهران بزرگ؛ سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت:به محض وقوع حادثه عوامل پلیس راهور  و پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حضور یافته و  اقدامات لازم را در حوزه های ترافیکی، انتظامی  بعمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفا و اوضاع تحت کنترل است، گفت: در بررسی های اولیه علت وقوع حادثه را نشت گاز و اتصالی کابل برق اعلام نموه اند که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همشهریان محترم اخبار را طریق رسانه های رسمی و معتبر پیگیری نمایند، افزود: اکیدا توصیه می شود مردم از حضور در  محل حادثه خودداری تا یگان های امدادی سریعتر و بهتر بتوانند ماموریت خود را انجام دهند.

حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر در شمال پایتخت پس از حدود ۲ ساعت مهار شد و اما گروهی از آتش نشانان، ماموران اورژانس و امدادگران هلال احمر همزمان با خاموش کردن آتش وارد طبقات و ساختمان های اطراف شده اند و تعدادی از افرادی که در محل در شرایط نا ایمن قرار داشتند را نجات دادند.

عملیات تخلیه دود و همچنین جست و جوی آتش نشانان همچنان ادامه دارد و پس از پایان عملیات جزییات آن اعلام می شود.