خوب باید از کجا شروع مى کردیم؟! آیا توى استانبول خونه بخریم یا اجاره کنیم؟ وسایل خوونه رو چکار کنیم؟ بفروشیم یا بار بزنیم ببریم؟

ویژه: صبا راد چرا برای همیشه از ایران رفت؟ + تصاویر دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

صبا راد ایران را ترک کرد. صبا راد که این روز‌ها خبر مهاجرتش به یکی از مهمترین خبر‌های فضای مجاز یتبدیل شده است از مجریان خوب رسانه ملی بود. صبا راد همسر مانی رهنما است. صبا راد البته در وقایع سقوط هواپیما جزو معترضین بود. صبا راد اکنون در ترکیه به سر می‌برد. داستان این مهاجرت را در ادامه می‌خوانید:

صبا راد و مانی رهنما دو چهره مشهور ایرانی برای همیشه ایران را ترک کرده و به ترکیه مهاجرت کرده اند و در پستی در صحفه شخصی خود از دلایل مهاجرتشان نوشته اند.

مجری جنجالی کشورمان و همسر خواننده اش برای همیشه از ایران مهاجرت کردند و برای ادامه کار و حرفه خود به ترکیه سفر کرده اند و خانم مجری با انتشار عکسی در صحفه شخصی خود از دلایل مهاجرتش صحبت کرده است. در ادامه جزئیات و چرایی مهاجرت صبا راد و همسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

مهاجرت صبا راد و همسرش

صبا راد

مانی رهنما ، خواننده ی مشهور پاپ، روز پنجشنبه با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام، به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش، صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما خبر داد.

مهاجرت صبا راد

صبا راد

رهنما در این پست نوشت: «سلام رفقا، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم. پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اون جدا کرده، راستی دلم برای همتون تنگه ها، شماها که منو همیشه خجالت دادین همیشه، یه چیز، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی، توانایی و اصالت. امشب فقط یه هشتگ میزنم: #ایران»

پس از آن بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی هم در توییتی اعلام کرد مانی رهنما و صبا راد برای همیشه به ترکیه مهاجرت کردند.

زندگینامه صبا راد

صبا راد

فاطمه راد، معروف به صبا راد متولد سال ۱۳۵۹ است. راد از سال ۷۵ گویندگی را با کار در رادیو آغاز کرد. به گفته ی خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلاً به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داد و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

او علاوه بر مجری گری برنامه سازی هم کرده و تهیه کنندگی را هم تجربه کرده بود. صبا راد سال ها مجری برنامه ی «به خانه برمی گردیم» شبکه پنج سیما بود.

یکی از حاشیه های دوران فعالیت حرفه ای راد ماجرای روزه خواری او روی آنتن زنده ی تلویزیون بود. در یکی از قسمت های برنامه ی «به خانه برمی گردیم» در ماه رمضان سال ۹۴ صبا راد سهواً شروع به چشیدن غذای آشپز برنامه کرد، اتفاقی که حاشیه های زیادی برای او رقم زد.

صبا راد و همسر سابقش مرتضی علی آبادی

صبا راد

ازدواج اول راد در سال ۹۵ با مرتضی علی آبادی، بازیگر و مجری و مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال، پس از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.

صبا راد و مانی رهنما در سال ۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مانی رهنما که خود نیز پیش از این یک بار ازدواج کرده، یک پسر به نام پارسا از ازدواج اول خود دارد.

سال گذشته صبا راد با انتشار پستی در اینستاگرام خود از خداحافظی اش با تلویزیون و رادیو ایران برای همیشه خبر داد. در آن زمان شایعه شد که این قطع همکاری در اعتراض به وقایع آبان ۹۸ صورت گرفته است.

مانی رهنما متولد ۱۳۵۰ در تهران است. رهنما از کودکی به موسیقی علاقمند بود و در سن ۱۴ سالگی با خرید پیانو هنر موسیقی را آغاز کرد. در سال ۷۱ برای آموزش نزد بابک بیات، آهنگساز مشهور، رفت و بعد از ۶ سال کار با او، اصول خوانندگی را فرا گرفت. در سال ۷۶ آهنگ فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی را اجرا کرد که آهنگساز آن بابک بیات و شعر آن از ایرج جنتی عطایی بود.

در سال ۷۷، در اولین جشنواره ی موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه ی بهترین خواننده شد. اولین آلبوم رهنما در سال ۷۷ با نام «مرسدس» منتشر شد. از آن زمان تا به امروز، رهنما ۹ آلبوم دیگر و چند تک آهنگ منتشر کرده است.

قطعه ی «فردا که شد» از یکی از آلبوم های رهنما به نام «من و تو»، حاشیه‌ هایی را برای این خواننده ی پاپ و ترانه‌ سرای قطعه، بابک صحرایی به همراه داشت. مدتی بعد از انتشار این آلبوم چندین سایت خبری از مخالفت برخی گروه‌ های سیاسی با این قطعه خبر دادند و به اعتراض به آن پرداختند.

صبا راد

صبا راد با انتشار پستی علت مهاجرتش را این‌گونه اعلام کرد:  چى شد که ما(من و مانى جانم)تصمیم گرفتیم مسافر تهران_استانبول بشیم اگه حوصله داشته باشین توى چند تا پست براتون بنویسم و قبلش این رو بگم که روال صفحه حتما مثل قبل خواهد بود همونطور که توى این مدت بوده البته توى صفحه مانى هم با ابعاد دیگه این کوچ و هجرت آشنا مى شید.

بچه ها جون! ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت: صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى)بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همین جورى نیست گفتم:آره عزیزم چرا که نه؟!

صبا راد

خوب باید از کجا شروع مى کردیم؟! آیا توى استانبول خونه بخریم یا اجاره کنیم؟ وسایل خوونه رو چکار کنیم؟ بفروشیم یا بار بزنیم ببریم؟ در هر فصل چند بار بیایم تهران که به امور آموزشگاه رسیدگى کنیم؟ به همه این سوال ها پاسخ دادیم که شما عزیزانم در پست بعد خواهید دید.

صبا راد