پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل کاربرد های متفاوتی دارد یکی از مهم ترین کاربرد ها آن استفاده در سازه های پیش ساخته مانند ویلا های آماده ، کانکس و... می‌باشد ، ساندویچ پانل به دلیل داشتن قدرت بسیار بالا در برابر گرما ، سرما ، رطوبت یکی از بهترین سازه های مدرن محسوب می‌شود.

در ادامه بیشتر با این مصالح ساختمانی مدرن آشنا خواهیم شد.

جالب است بدانید ساندویچ پنل ها دارای انواع مختلفی می‌باشند اما به صورت کلی در دو دسته تقسیم بندی می‌شوند ؛

  1. ساندویچ پانل دیواری 
  2. ساندویچ پانل سقفی 

پنل دیواری همان طور که از نام آن مشخص است در دیوار سازه به کاربرده می‌شود ،  پانل سقفی همان طور که از نام آن مشخص است در سازه های پیش ساخته در قسمت سقف و بام سازه کاربرد دارد.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی ساندویچ پانل را بررسی کنیم ساندویچ پانل به دلیل داشتن عایق های متفاوت کاربرد های مختلفی دارند ، برای مثال شما می‌توانید از عایق نسوز در ساخت سازه پیش ساخته خود استفاده کنید ، که سبب شود در مقابل گرما و آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشد و سازه تخریب نشود ، کاربرد عایق نسوز پانل های دیواری و سقفی بیشتر در ساخته سوله و کارگاه ها و یا کانکس های بزرگ کارگاهی می‌باشد ، به دلیل خطر بالای آتش سوزی در مکان کارگاه از آن استفاده می‌شود.

در مواردی همچون سازه پیش ساخته ویلایی و یا خانه پیش ساخته سعی می‌شود از ساندویچ پانل عایق گرما ، سرما و رطوبت استفاده شود که با مرور زمان سازه و محل زندگی را دچار مشکل نکند که بسیار مهم خواهد بود جنس فوم به کاربرده شده از بهترین متریال و مواد تولیدی باشد ، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انواع سازه پیش ساخته ساندویچ پنل و قیمت ساندویچ پانل .

جهت استعلام قیمت ساندویچ پانل می‌توانید با مشاورین سایت ساندویچ پانل ماموت در ارتباط باشید.

شماره تماس

021-44030121

021-44030122

 ساندویچ پانل جایگزین مصالح قدیمی 

قیمت ارزان ، نصب سریع ، قابل جا به جایی ، عایق ، مقاوم در شرایط آب و هوا مختلف از مزایای پانل محسوب می‌شود ، که نسبت به مصالح ساختمانی قدیمی بسیار مناسب می‌باشد ؛ امروزه در تمام اروپا و ایالت های آمریکا در حال ساخت خانه های مدرن با انواع پانل می‌باشند ، که سازه های بسیار زیبایی را پدید آورده است.

تکنولوژی تولید و ساخت ساندویچ پانل در سازه ها و ساختمان ها به تازگی در ایران وارد شده است و سبب شده است تا مصرف کنندگان و سازندگان سازه ها نسبت به آن بی اعتماد باشند ، اما نسبت به مصالح ساختمانی قدیمی بسیار مناسب تر خواهد بود قیمت کم ، مقاومت بالا از مزایای اصلی ساندویچ پانل محسوب می‌شود.

ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سقفی

واحد اندازگیری ساندویچ پانل 

متر مربع واحد اندازه گیری ساندویچ پنل می‌باشد که امروزه قیمت این مصالح ساختمانی مدرن به صورت متر مربع محاسبه می‌شود.

کاربرد پنل ساندویچی

کاربرد های بسیار زیاد در صنعت سبب شده است تا بتواند به سرعت در بدو ورود به ایران فروش بسیار خوبی داشته باشد و با توجه به مشکلات پیش آمده و تحریم های صورت گرفته و کم بودن مصالح ساختمانی  وگران بودن آن سبب شده است تا بیشتر سازنده ها و مالکان به سوی ساندویچ پانل کشیده شوند.

  • استفاده در حمل و نقل در ساخت انواع اتاق های حمل باری از جمله اتاق حمل بار یخچالی که یکی از مهم ترین اتاق های حمل برای انواع گوشت و مواد لبنی در صنعت حمل و نقل بسیار کاربرد دارد با استفاده از ساندویچ پانل در اتاق های ساخت شده به کم تر مصرف شدن انرژی و در نتیجه مصرف کم تر سوخت در انواع ماشین های سنگین و در نهایت کم شدن هزینه سوخت از مهم ترین موارد است.
  • استفاده از پانل ها در ساخت انواع اتاق های عمل اتاق جراحی و اتاق های تولید دارو به دلیل داشتن محیط ایزوله و داشتن دمای ثابت محیط برای تولید انواع دارو و جراحی های دشوار ، در قسمت پزشکی ساندویچ پنل سبب پیشرفت علم و تکنولوژی شده است.
  • ساندویچ پانل ساخت سوله نگهداری مواد اولیه برای صنعت و جلوگیری از خراب شدن این مواد اولیه بسیار کاربرد دارد.
  • استفاده از پانل ها در عایق بندی سقف انواع ساختمان و سازه ها کمک بسیاری در ساختمان سازی کرده که سبب شده است تا در روز های بارانی و برفی سال دچار رطوبت نشود و سازه دچار آسیب نشود ، آب های حاصل از بارندگی به راحتی از بالای سقف سازه ها خارج شود و در نهایت از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سوله ساندویچ پانل

انواع فوم ساندویچ پانل 

فوم های متفاوت حاصل ویژگی های متفاوت خواهند بود که در مناطق مختلف کشور ما می‌تواند کاربرد داشته باشد انواع سازه پیش ساخته که امروزه در شمال ایران ساخته می‌شود ، دارای ویژگی عایق رطوبتی هوا می‌باشد ، به همین دلیل دچار آسیب دیدگی ویلا و ساختمان در محیط دارای رطوبت شمال کشور نمی‌شود.

معروف ترین فوم های به کاربرده شده در پنل ، فوم پلی اورتان ، فوم پلی اتیلن و.. می‌باشد ، که در صورت پیش سفارش شما بستگی به نیاز شما از انواع فوم عایق قابل استفاده در داخل پنل ساندویچی می‌باشد.

جهت استعلام قیمت انواع ورق ساندویچ پانل می‌توانید با مشاورین سایت ساندویچ پانل ماموت در ارتباط باشید.

شماره تماس

021-44030121

021-44030122

انواع ورق پانل 

ورق پانل به کاربرده شده در سازه بسیار مهم خواهد بود چرا که نقش حفاظت از عایق بر عهده این بخش خواهد بود شما می توانید انواع مختلف ورق ها را با توجه به هزینه مورد نظر خود تهیه کنید ودر سازه خود به کارببرید ، ورق های رایج مورد استفاده در ایران ورق گالوانیزه و ورق آلوزینک می‌باشد ، رنگ بندی ورق های پنل دیواری و پنل سقفی در زیبایی و طراحی سازه مدرن شما بسیار تاثیر خواهد داشت ، سبب می‌شود تا جلوه خاصی را به سازه بدهد.

معایب ساندویچ پنل

ساندویچ پنل همانند دیگر سازه هایی که در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد دارای معایب هم می‌باشد ، اما معایب آن قابلیت برطرف کردن را دارد ، به صورتی که شما در هنگام خرید اگر به نوع ورق و عایق فوم به کاربرده شده در داخل پانل توجه کنید اگر از بهترین مواد تهیه شده بودند ، در این صورت سازه شما دچار مشکل نخواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی باقی نخواهد بود ، اما اگر در زمان تهیه ساندویچ پانل مورد نظر شما از بهترین مواد خارجی استفاده نشده باشده سازه شما پس از استفاده در طی مدت بسیار کوتاه دچار مشکل خواهد شد.

ساندویچ پانل دست دوم چیست؟

ساندویچ پانل به دلیل داشتن قدرت جا به جایی می‌تواند به صورت دست دوم هم به فروش برسد ، به دلیل داشتن قابلیت باز و بسته شدن سازه پانل ساندویچ می‌توانید شما در هر زمان که مایل بودید آن را باز کرده و به محلی دیگر انتقال بدهید ؛ اما ما هیچ وقت ساندویچ پانل دست دوم را توصیه نخواهیم کرد ، به دلیل مشخص نبودن زمان تولید شده ساندویچ پنل مورد نظر ممکن است در قسمت های مختلف دچار مشکل شود و یا ورق ها دچار تاب و خم شدگی باشد ، که همین امر در عایق بودن سازه شما اشکالاتی را ایجاد خواهد کرد.

 

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید ، قیمت ساندویچ پانل و تفاوت انواع فوم ها می‌توانید با مشاورین ساندویچ پانل ماموت در ارتباط باشید 

شماره تماس

021-44030121

021-44030122