سخنرانی متفاوت انصاریان بعد از کرونایش

منبر رفتن شیخ حسین انصاریان با دستگاه اکسیژن|عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجلس عزاداری دهه پایانی ماه صفر حجت‌الاسلام حسین انصاریان به صورت مجازی، از روز اربعین به مدت ۱۰ روز از ساعت ۲۰ در حال برگزاری است. این اولین جلسه سخنرانی انصاریان بعد از ابتلا به کروناست.
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مجلس عزاداری دهه پایانی ماه صفر حجت‌الاسلام حسین انصاریان به صورت مجازی، از روز اربعین به مدت ۱۰ روز از ساعت ۲۰ در حال برگزاری است.

حسین انصاریان
این مراسم اولین برنامه سخنرانی این استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم بعد از ابتلا به کروناست که در کتابخانه منزلش بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود. انصاریان بعد از این بیماری و تا بهبودی کامل باید به توصیه پزشکان از دستگاه اکسیژن برای تنفس استفاده کند و به همین دلیل روی منبر نیز در شرایطی که شیلنگ اکسیژن روی بینی دارد، سخنرانی می‌کند. در این مراسم حجت‌الاسلام نظری منفرد نیز سخنرانی می‌کند و حسن اخباری به مرثیه‌خوانی می‌پردازد.

حسین انصاریان

این مراسم از روز اربعین به مدت ۱۰ روز از ساعت ۲۰ برگزار و از صفحه اینستاگرام ansarian_ir پخش زنده می‌شد. حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما سازمان صداوسیما در توییتر خود اعلام کرده است که رسانه ملی بنا دارد این مراسم سخنرانی را هر روز حدود ساعت ۱۴ از شبکه دو سیما پخش کند.