موزیکن دات آی آر (musican.ir) نیز در این دوران سخت کرونایی، به مانند هیمشه سورپرایزهای جدیدی را با آهنگهای جدید برای مخاطبان خود به همراه دارد و با معرفی خواننده‌های نسل جدید که می‌توانند معادلات بازار تولید موسیقی را دستخوش تغییر کنند، همواره در جهت اعتلای موسیقی ایران تلاش نموده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دیوانگان موسیقی، خانه نشینی کرونا را تحمل می‌کنند!

سرگرمی شما برای روزهای خانه نشینی در جهت مقابله با ویروس کرونا چیست؟! دانلود آهنگهای جدید، تماشای فیلم و یا بازی‌های کامپیوتری؟! کدامیک...؟!  به نقل از "موزیکن دات آی آر (ارائه دهنده جدیدترین آهنگها)"، این روزها با توجه به شیوع گسترده‌ی ویروس خطرناک کرونا و درگیر شدن مستقیم و یا غیر مستقیم افراد جامعه با این ویروس منحوس، شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، اصفهان و...، در حال سپری کردن روزهای سختی می‌باشند و جای تأسف است که روزانه بر تعداد مبتلایان و خانواده‌هایی که عزیزان خود را در حال از دست دادن هستند، اضافه می‌شود. اتفاقی که بیش از حد تصور تلخ است و کانون‌های گرم خانواده را با جای خالی بسیاری از عزیزان مواجه نموده است...!

بر این اساس ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته است که پروتکل های جدی‌تری را از اول آذر ماه اعمال نماید که از اساسی‌ترین موارد مطرح شده در این پروتکل، منع رفت آمد بین شهری بر اساس درجه‌ی ابتلا (رنگ های زرد ، نارنجی و قرمز) و تعطیلی برخی مراکز می‌باشد.

تولید فیلم و آهنگ‌های جدید توسط جامعه هنری ایران

بر همین اساس در این روزهای سخت کرونایی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روزانه با پخش فیلم‌ها و تیزرهای سینمایی و موسیقیایی متعدد (از جمله آهنگهای جدید)، سعی بر کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا و تشویق مردم به خانه نشینی موقت و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهرنموده است.

خبر خوشتر اینجاست که جامعه‌ی هنری ایران نیز با همه‌ی توان بالقوه‌ای که در خود دارد، دست به کار شده و روزانه با ارائه‌ی تیزرها و اجراهایی متعدد در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، سعی بر سرگرم ساختن مثبت و پویای کانوم گرم خانواده ها دارد. همچنین این تلاش جامعه‌ی هنری ایران (با تولید و بازپخش آثار سینمایی، ساخت آهنگهای جدید و فراهم ساختن زمینه‌های ایجاد موسیقی‌های فاخر و گوش نواز)، به فرهنگ سازی در جهت تشویق مردم برای خانه نشینی موقت و قطع شدن زنجیره‌ی انتقال کرونا با عدم تردد برای کارهای غیرضروری، کمک خواهد نمود.

معرفی ابی عالی در موزیکن دات آی آر؛ حامی استعدادهای موسیقی ایران

موزیکن دات آی آر (musican.ir) نیز در این دوران سخت کرونایی، به مانند هیمشه سورپرایزهای جدیدی را با آهنگهای جدید برای مخاطبان خود به همراه دارد و با معرفی خواننده‌های نسل جدید که می‌توانند معادلات بازار تولید  موسیقی را دستخوش تغییر کنند، همواره در جهت اعتلای موسیقی ایران تلاش نموده است.

"ابی عالی" از جمله هنرمندان نو ظهور موسیقی مازندرانی است که با ارائه چندین موسیقی مازندرانی در دوران شیوع کرونا، طرفداران متعددی را برای خود کسب کرده و توجهات بسیاری از دنبال کنندگان موسیقی را به خود جلب نموده است؛ به خصوص با آهنگ « حال خرابه ساقی امشو مشت هاکن پیک شراب ره » که در همین مدت کم، بارها پلی شدن آن در فضاهای مجازی، مورد توجه قرار گرفته است.

درواقع می‌توان ابی عالی را از آن دست خواننده هایی برشمرد که با استعداد خاص خود، در مدت زمان کوتاهی توانست نام خود را در ویترین موسیقی پاپ مازندرانی قرار دهد؛ گرچه که با تولید آهنگهای جدید و ترک‌های آینده‌ی این خواننده، باید دید که می‌تواند روند موفقیت خود را حفظ کند یا که خیر...

ابی عالی و تولید آهنگهای جدید و جذابتر در آینده‌ای نزدیک

«ابی عالی» این روزها با تمرکز بر کنترل صدای خود و بهبود تکنیک‌های آواز پاپ، سعی بر ارائه سبک جدید و پرمخاطب تری را در حوزه خود دارد؛ کما اینکه به وضوح می‌توان دید که برخی از آهنگ‌های جدید مازندرانی در همین سال‌های گذشته، چه سر و صداهای عجیبی را به پا کرده است و از شمال تا جنوب، میلیون‌ها بار توسط مخاطبان وایرال شده است. همانطور که عنوان شد، از جمله آثار پر طرفدار ابی عالی، می‌توان به قطعه‌ی "حال خرابه ساقی امشو مشت هاکن پیک شراب ره" می‌باشد که شهرت خاصی را برای این خواننده‌ی زاده‌ی رویان و نور، رقم زده است.

تیم موزیکن دات آی آر، ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای «ابی عالی»، این هنرمند دوست داشتنی مازندرانی، شما مخاطبان را به دانلود آهنگهای جدید موسیقی ایران دعوت می‌نماید.

موزیکن دات آی آر؛ انتخابی برای سخت پسندان موسیقی ایرانی