همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است.

رقص نقی و ارسطو با شهاب حسینی در برنامه همرفیق جنجالی شد +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. این بار او میزبان محسن تنابنده و احمد مهرانفر می باشد.

معرفی برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

برنامه اینترنتی شهاب حسینی می‌تواند در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کند. نویسنده این برنامه سروش صحت است.

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال 1377 با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی برای پخش در سامانه‌های VOD از سازمان سینمایی مجوز گرفته است.

برنامه همرفیق

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد.

تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی است. نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. حضور سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه، مخاطب را امیدوار و البته توقع تماشای یک برنامه متفاوت را برای او ایجاد می‌کند.

شهاب حسینی برنامه همرفیق را اجرا می کند

شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت، بنابراین مخاطب هم به تماشای برنامه ترغیب خواهد شد.

برنامه همرفیق

پیش بینی موفقیت برای همرفیق

بر اساس همه امتیازها و برگ‌های برنده این برنامه پیش‌بینی می‌شود «همرفیق» بتواند پربیننده شود و از برنامه‌های اینترنتی که پیش از آن تولید شده‌اند سبقت بگیرد، اگر پیش‌بینی‌ها اتفاق بیفتد، می‌توان امیدوار بود که با موفقیت تازه‌ای که در عرصه اجرا و برنامه‌سازی نصیب شهاب حسینی شود، تاک‌شوهای فضای مجازی تکان اساسی بخورند و استانداردهای کار خود را بالا ببرند.

چگونه در برنامه همرفیق شرکت کنیم

قرار است «همرفیق» مانند بیشتر برنامه‌های جدید تلویزیون، از حضور تماشاگران در استودیو استفاده کند. کسانی که می‌خواهند در برنامه حسینی شرکت کنند، می‌توانند به اپلیکیشن آپ مراجعه و نام‌نویسی کنند.