مهران مدیری میزبان ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «دورهمی» بود.

جمله تاریخی ملیکا شریفی نیا در دورهمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در بخشی از برنامه مدیری سوال کرد که در سه سالگی اولین بازی خود را انجام دادی که یک گاو از روی شما رد شد؛ شریفی نیا پاسخ داد: بله، نام گاو «بیژ بیژ» بودند. (خنده)

مدیری گفت: بله، سلام برسونید.

شریفی نیا ادامه داد: عمرشان را به شما دادند. (خنده) البته از این صحبت خودعذرخواهی کرد. من خیلی حیوانات را دوست دارم احساس صمیمیت می‌کنم و در ادامه گفت:این تیکه موقع پخش حذف میشه؟ (خنده)

مدیری توضیح داد: یک گاوی به نام «بیژ بیژ» در سال‌های گذشته بوده و این گاو عمرش را به من داده است این جمله در تاریخ «دورهمی» می‌ماند. به خدا اگر بگذارم این تیکه را کسی حذف کند. (خنده)

شریفی نیا ادامه داد: در شوشتر و ارومیه کار می‌کردیم و لوکیشن‌های سختی داشتیم. آنطور که مادرم تعریف می‌کند من درحال بازی کردن با ملخ و مارمولک بودم و زمانی که من به دنبال ملخ بودم، زمین خوردم و «بیژ بیژ» از بین دست‌های من رد شده است به خاطر همین من بهش ارادت دارم. من تا ۱۲ سالگی چند تا نقش پسر هم بازی کردم.

او درباره علاقه خود به حیوانات گفت: مدتی به گربه‌ها غذا می‌دادم به دلیل همین مدتی گربه‌ها همیشه جلو درب خانه من بودند و حتی بیشتر درآمد من صرف آن‌ها می‌شد و به جایی رسید که اسباب کشی کردم.