عکس خاص از کامبیز دیرباز را مشاهده می کنید

تیپ خفن کامبیز دیرباز با عینک قرمز! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کامبیز دیرباز بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. کامبیز دیرباز بازیگر پرکاری است و در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. کامبیز دیرباز طرفداران بسیاری دارد.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوازدهمین روز از شهریور ماه 1354 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان اصالتا اهل تنکابن است و یک برادر به نام کسرا دارد.

کامبیز دیرباز دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در دنیای هنر را از سال 76 آغاز کرد.

تحصیلات کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

کامبیز دیرباز

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

کامبیز دیرباز

دختر کامبیز دیرباز

29 اردیبهشت ماه سال 93 بود که کامبیز دیرباز با انتشار عکسی خبر از تولد دخترش نیاز داد و از تولد دخترش به عنوان بهترین هدیه خداوند نام برد.

کامبیز دیرباز علاقه ویژه ای به داشتن فرزند دختر داشت و با تولد دخترش مهم ترین آرزوی زندگی اش برآورده شد و به گفته خودش اگر میدانست که فرزندش دختر است سالها پیش بچه دار میشد.

کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر در برنامه خندوانه گفت:

سخت ترین چیز در زندگی من این بود که میترسیدم بچه ام دختر نباشد و اگر میدانستم که بچه ام دختر است 10 سال زودتر بچه دار میشدم ، من واقعا دوست نداشتم که فرزند پسر داشته باشم و به نظرم دخترها وفادارتر هستند و علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نیاز ندارد.

کامبیز دیرباز یک پرسپولیسی دو آتیشه

کامبیز دیرباز به کشتی و فوتبال علاقه زیادی دارد و یکی از طرفداران تیم پرسپولیس است.

در اغلب بازی های حساس ورزشی فرقی نمی کند کشتی باشد یا والیبال، فوتبال باشد با فوتسال او اولین هنرمندی است که خود را به استادیوم می رساند. از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است و با سام درخشانی همکار استقلالی اش به شدت کل کل و کری خوانی دارد.

کامبیز دیرباز