در این مقاله کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس پس از ساعت‌ها بررسی، 21 فروشگاه آنلاین معتبر چینی با قابلیت حمل و نقل بین‌المللی را برای شما انتخاب کردند که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذارم. کارشناسان ما این 21 سایت را به صورت لباس و کفش، وسایل الکترونیکی و تلفن‌های همراه دسته‌بندی کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید از سایت های چینی بدون شک در قرن بیست و یکم جریان اصلی خرید و فروش در دنیا به حساب می‌آید. در واقع تا سال 2021 بیش از 2.14 میلیارد دلار کالا و خدمات به صورت آنلاین خریداری می‌شوند و چین یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا از این مساله عقب نمانده است. تعداد زیادی فروشگاه آنلاین در چین وجود دارد. هر کدام از آن‌ها محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

برعکس مزایای خرید آنلاین ظهور این مساله زمینه‌ای ایده‌آل برای مقاصد مشکوک و سو استفاده و کلاه‌برداری را به وجود آورده است.

در این مقاله کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس پس از ساعت‌ها بررسی، 21 فروشگاه آنلاین معتبر چینی با قابلیت حمل و نقل بین‌المللی را برای شما انتخاب کردند که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذارم. کارشناسان ما این 21 سایت را به صورت لباس و کفش، وسایل الکترونیکی و تلفن‌های همراه دسته‌بندی کردند.

سایت‌های خرید آنلاین لباس و کفش در چین

هنگام خرید آنلاین لباس و کفش از چین شما هرگز نباید مرتکب خطایی شوید. لباس و کفش‌های چینی دارای کیفیت عالی با قیمت مناسب هستند. در واقع چین صادرکننده اصلی لباس و کفش در جهان است که به این مساله اشاره می‌کند که چرا کیفیت در خط تولید بسیار ضروری است.

 

حالا با توجه به تمام این نکات شما در کدام فروشگاه آنلاین می‌توانید لباس و کفش مناسب پیدا کنید؟

خرید آنلاین از فروشگاه Chinabrands

 این فروشگاه یک شرکت پیشرو در زمینه دراپ شیپینگ است که به بسیاری از کشورها در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند. آن‌ها قبل از هر چیزی اطمینان حاصل می‌کنند که شما بهترین محصولات را با کیفیت مناسب تهیه کنید. در واقع هر کالایی در این فروشگاه مجبور است که یک بررسی کیفی را بگذراند. می‌توانید لباس و کفش را با ابعاد مختلف از بین تولیدکنندگان پیدا کنید. در مورد قیمت هم می‌توان فقط گفت خوب. قیمت متناسب با جیب است. به این فروشگاه بروید تا عاشق آن شوید!

ویژگی‌ها:

ارسال در مدت 24 ساعت بعد از ثبت سفارش

قیمت عمده‌فروشی باعث صرفه‌جویی می‌شود.

یک تیم کنترل کیفیت محصول را کامل بررسی می‌کند. هیچ تقلبی در اینجا رخ نمی‌دهد!

تیم پشتیبانی با عملکرد درخشان

 

فروشگاه Dresslink

خانم‌ها! آیا به دنبال لباس و کفش منحصر به فرد هستید؟ خرید آنلاین از Dresslink ممکن است فروشگاه شماره یک لیست انتخابی شما باشد. این فروشگاه بر اساس پلت فرم بنگاه به مشتری مدگرایی است که طیف گسترده‌ای از لباس، کفش، جواهرات و اکسسوری را برای شما فراهم می‌کند تا زیبایی خود را نمایان کنید.

آن‌ها حمل رایگان را برای سفارش‌هایی با ارزش بیش از 5 دلار در نظر گرفتند. در ضمن پس از ثبت‌نام یک کوپن 3 دلاری هم به کاربر هدیه می‌دهند.

این فروشگاه سفارشات خود را در سطح جهانی با استفاده از خدمات شرکت‌های معتبری مانند فدکس و دی‌اچ‌ال ارسال می‌کند.

خرید آنلاین از فروشگاه YesStyle

این فروشگاه خرده‌فروشی در هنگ‌کنگ مستقر است. یک توزیع‌کننده جهانی در محصولات مد و سبک زندگی شرقی است. در سال 2016 برای علاقه‌مندان مد شرقی راه‌اندازی شد. اگر قرار است کفش، کیف، لباس یا اکسسوری خاصی را تهیه کنید بدون شک باید از این فروشگاه دیدن کنید. شما می‌توانید خرید آنلاین خود را از طریق سایت انجام دهید یا از طریق اپلیکیشن اندروید بسیار عالی آن‌ها خرید خود را انجام دهید و 100 دلار برنده شوید.

خرید آنلاین از Tidebuy

خرده‌فروشی آنلاینی که در سال 2010 راه‌اندازی شده است. این مجموعه طیف گسترده‌ای از لباس، کفش، لباس مد روز، لباس کودک و جواهرات را در اختیار مشتری گذاشته است. تیم مشتری چند زبانه آن‌ها خدمات مختلفی را به زبان‌های مختلف مانند چینی، ژاپنی و انگلیسی ارائه می‌دهند. پس از ثبت‌نام در سایت شما واجد شرایط هدیه 88 دلاری هستید. در ضمن در صورتی‌که اپلیکیشن آن‌ها را دانلود کنید و از آن استفاده کنید یک کوپن 138 دلاری به شما هدیه داده می‌شود.

سایت‌های خرید آنلاین چینی برای لوازم الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند

 

خرید آنلاین از Gearbest

این فروشگاه عمده‌فروشی مخصوص وسایل الکترونیکی است که عمدتا در چین تولید شدند. هنگامی که ثبت‌نام خود را به پایان رساندید یک کوپن تخفیف 100 دلاری به شما داده می‌شود. از طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از موبایل، رایانه، دوچرخه برقی و غیره برخوردار است. حمل و نقل از طریق شرکت‌های معتبری مانند دی‌اچ‌ال انجام می‌شود. مدت زمان تحویل بین 1 تا 2 روز است. این فروشگاه حداقل 46 انبار در سراسر جهان دارد.

خرید آنلاین از Tiny deal

این فروشگاه هنگ‌کنگی طیف گسترده‌ای از لوازم مختلف الکترونیکی برای انتخاب دارد. برخی از معروف‌ترین گجت‌های آن‌ها موبایل، لوازم جانبی رایانه، اسباب‌بازی و باتری هستند. این کشور دارای هزاران محصول با کیفیت چینی است که به هر گوشه از دنیا ارسال می‌شود. بدون شک این فروشگاه یک فروشگاه برای همه دوستداران لوازم الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند است.

فروشگاه آنلاین Tmart

این فروشگاه از دیگر سایت‌های خرید آنلاین برتر چین است که قابلیت حمل و نقل به سایر نقاط را دارد. این فروشگاه با طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی اعم از تلفن هوشمند، رایانه و مترجم صوتی در خدمت مشتری است. این سایت در کنار این لوازم محصولات جدید زیادی را ماهانه بررسی می‌کنند. به همین ترتیب پس از ثبت‌نام واجد شرایط دریافت کوپن 50 دلاری هستید. اگر چه انبارهای بی‌شماری در سراسر جهان متعلق به این فروشگاه است اما عمده فعالیت آن‌ها در چین و ایالات متحده صورت می‌گیرد.

خرید آنلاین از Zapals

این سایت خرید آنلاین تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید. تمام نیازهای الکترونیکی خود از جمله ورزشی، سرگرمی، مدرسه یا خانه را در اینجا می‌توانید آنلاین خرید کنید. اسباب‌بازی، تلفن‌های هوشمند و لوازم جانبی لوازم ورزشی فضای باز از دسته‌بندی‌های برتر فروش این فروشگاه هستند. برای برخی از محصولات حمل رایگان در نظر گرفته شده است. در ضمن اگر کیفیت کالا مورد نظر آن چیزی نباشد که انتظار داشتید نگران نشوید چون 30 روز زمان برای بازگشت کالا در نظر گرفته شده است

 

جمع بندی و بهترین راه حل برای خرید از سایت های چینی:

خرید از سایت های چینی یکی از اصلی ترین خدمات گروه تجاری ققنوس میباشد . گروه تجاری ققنوس با دارا بودن دفتر فعال در کشور چین شهر شنژن امادگی دارد خدمات خرید از سایت های چیتی را از 0 تا 100 به نیابت از مشتریان خود انجام دهد .

لذا پس از مطالعه این مقاله امیدواریم بتوانید بهترین روش حمل را برای واردات کالا از چین و خدمات حمل بار از چین، ترخیص کالا از گمرک، حواله یوان ؛ حمل زمینی بار انتخاب نمایید.

 

اگر به دنبال چنین شرکتی میباشید میتوانید از خدمات شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه (گروه تجاری ققنوس) استفاده کنید.

شما میتوانید برای تماس با کارشناسان این شرکت از طریق شماره تلفن 48000110 تماس حاصل کنید و یا از  طریق وبسایت WWW.FNXSHIPPING.COM  اطلاعات بیشتری کسب کنید.