عکسی که الهام پاوه نژاد از شباهت عجیب خود به خواهرش در اینستاگرام منتشر کرد

الهام پاوه نژاد چقدر به خواهرش شباهت دارد؟ +عکس دونفره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الهام پاوه نژاد هنرپیشه زن ایرانی ۲۷ شهریور سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شده است. او از سال ۱۳۶۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با بازی در سریال همسران برای اولین بار بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. الهام پاوه نژاد تاکنون در سریال هست و نیست، هفت سنگ و هیئت مدیره نقش آفرینی کرده است. به تازگی تصویری از شباهت عجیب الهام پاوه نژاد و خواهرش در اینستاگرام منتشر شده است. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

عکسی که به تازگی از شباهت الهام پاوه نژاد به خواهرش در اینستاگرام منتشر شده است.

شباهت الهام پاوه نژاد و خواهرش

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر  و کارگردان تئاتر ؛ متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران می باشد و اصالتا کرد است.

او دیپلم تجربی خودرا از  دبیرستان نوشیروان  گرفت و در سن ۱۹ سالگی برخلاف فشارهای خانواده بازیگری را انتخاب می‌کند. وی  فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال ۱۳۷۱ است.

پدرش ارتشی اهل پاوه و مادرش کرمانشاهی است. شانزده سال قبل او اولین نفر بعد از انقلاب بود که برای خواندن اشعار فروغ فرخزاد مجوز گرفت.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور در سالن تئاتر سنگلچ آغاز نمود . او فعالیتهای تئاتر را ادامه داد تا سال ۱۳۷۳ اولین کار تصویری خود را در سریال همسران با آقای بیژن بیرنگ و مسعود رسام آغاز کرد.

نخستین تجربه سینمائی الهام پاوه نژاد بازی در فیلم سینمایی ” دیشب باباتو دیدم آیدا ” به کارگردانی رسول صدر عاملی در سال ۱۳۸۳  بود. الهام پاوه نژاد در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محصول سال ۹۷_۹۸ حضور دارد. الهام پاوه نژاد نقش فرخنده در مانکن را ایفا می‌کند.

الهام پاوه نژاد