اگر در خرید قفل دیجیتال مردد هستید و نمی‌دانید که این دسته از قفل‌ها گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند یا نه، تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال به درد چه کسانی می‌خورد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گجت قفل دیجیتال یکی از  کاربردی ترین و جذاب ترین در دنیای ابزار هوشمند است. این نوع از قفل توانسته است زندگی هوشمند و امنیت اماکن را دچار تحولاتی اساسی کند. به همین دلیل هم به‌سرعت محبوبیت پیدا کرد و امروزه در بسیاری از خانه‌های مسکونی هم از این نوع قفل استفاده می‌شود.

اگر در خرید قفل دیجیتال مردد هستید و نمی‌دانید که این دسته از قفل‌ها گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند یا نه، تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

واقعیت این است که کاربرد قفل‌های هوشمند آنقدر زیاد و وسیع است که هر کسی با هر سطح کاربری می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. اما به‌صورت خاص و ویژه، اگر یکی از گزینه‌های زیر هستید، حتما به قفل دیجیتال نیاز پیدا خواهید کرد.

 

 

قفل دیجیتال برای چه افرادی مناسب است؟

 

1.اگر هتل و اماکن اقامتی دارید

یکی از معمول‌ترین و متداول‌ترین کاربری قفل‌های دیجیتال به هتل‌ها و اماکن اقامتی عمومی مربوط می‌شود. احتمالا اولین برخورد همه ما با قفل دیجیتال، هتل بوده است.

اگر صاحب هتل هستید و می‌خواهید که خیالتان تا حد زیادی از امنیت مسافران  و وسایلشان راحت باشد، بهترین انتخاب پیش‌روی شما قفل‌های به‌روز دیجیتال است. قفل‌هایی مانند قفل‌های یوکا مانند یک دستیار امنیتی قابل اعتماد به شما کمک می‌کنند تا خیال خودتان و مسافرانتان را از بابت امنیت کلی اقامتگاه راحت کنید.

این قفل‌ها علاوه بر امنیت بالا، دارای سنسورهای مختلف مانند سنسور حریق هستند و در مواقع اضطراری کمک بزرگی برای مدیریت یک مجموعه محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید با مدیریت یکپارچه قفل‌ها، در زمان‌های اضطراری همه درب‌ها را تنها با یک کلیک باز کنید تا روند خروج افراد از اتاق‌ها و کل مجموعه، با سرعت بالا صورت بگیرد.

2

2.اگر مدیر یک مجموعه کسب‌وکار هستید

یکی دیگر از کاربردهای قفل دیجیتال در مراکز پر رفت‌وآمدی مانند ادارات و مراکز کسب‌وکار است. قفل دیجیتال علاوه‌بر تامین امنیت مکان تجاری مورد نظر شما، می‌تواند امکانات بی‌نظیری برای مدیریت کارمندان در اختیارتان قرار دهد.

اگر این مسئله را نمی‌دانستید باید به شما درباره امکانات جالب این قفل کمی بیشتر توضیح بدهم. انواع قفل‌های دیجیتال با اتصال به گوشی هوشمند شما، امکان ردیابی تمام عبور و مرورها را براساس شناسه تعریف شده کاربران برایتان فراهم می‌کنند.

به این ترتیب شما خواهید فهمید که هر کدام از کارمندانتان در چه ساعتی وارد محل کسب‌وکارتان شده‌اند و ساعت خروجشان چه ساعتی بوده است. این امکان به شما فرصت خوبی برای کنترل ورود و خروج و ساعات رفت‌وآمد کارمندان خواهد داد.

از طرفی سیستم مدیریت یکپارچه قفل هوشمند به شما اختیارات اضافه‌تری خواهد داد و شما می‌توانید سطح دسترسی هر کاربر به قفل را تعریف کنید و طبق نظرتان تنظیمات لازم را دستکاری کنید.

3.اگر دوست دارید خانه‌ای هوشمند داشته باشید

این روزها امنیت دغدغه بسیاری از افراد است. همه ما دوست داریم خیالمان از بابت امنیت منازل راحت باشد و وقتی که برای مدت طولانی دور از خانه هستیم، نگران ورود و خروج به منازلمان نباشیم.

قفل دیجیتال یوکا امکان مدیریت امنیت و ورود و خروج منزلتان را برایتان فراهم می‌کند و مانند یک نگهبان کارکشته عمل خواهد کرد. شما با اتصال به اینترنت تمام اطلاعات ضروری و لازم را از طرف قفل دیجیتال منزلتان دریافت خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهید داشت که به امنیت منزل را به کسی بسپارید.

از طرفی، بسیاری از افراد این روزها علاقه دارند که خانه‌ای با ظاهر هوشمند داشته باشند. قفل دیجیتال یکی از گزینه‌های جذاب هوشمندسازی خانه است. این قفل‌ها با اتصال به سایر گجت‌های هوشمند خانه امکان مدیریت هوشمند منازل را برایتان فراهم می‌کند و به شما طعم جذاب تجربه یک سبک زندگی مدرن را ‌خواهد بخشید.

ظاهر زیبا و مدرن قفل‌های دیجیتال یوکا همراه با تنوع بالا در قیمت و مدل، دست شما را برای انتخاب باز می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک انتخاب جذاب داشته باشید.

شاید تابحال دقت نکرده باشید که یک بخش کوچک از خانه، مانند قفل، تا چه اندازه می‌تواند در تغییر ظاهر خانه شما نقش داشته باشد. اما کافی است که این ریسک را انجام دهید و قفل را تعویض کنید تا نتیجه لذت‌بخش آن را ببینید.

3

 

4.اگر صاحب‌خانه هستید و دوست ندارید هربار قفل خانه خود را عوض کنید

یکی از دغدغه‌های صاحبخانه‌ها و کسانی که منزلشان را اجاره می‌دهند، دردسر عوض کردن قفل با رفتن هر مستاجر است. اصولا همه مستاجرین دوست دارند خانه‌ای اجاره کنند که قفل جدید داشته باشد و خیالشان از بابت اینکه کسی کلید آنجا را ندارد، راحت باشد.

شما می‌توانید با خرید قفل دیجیتال، یک بار برای همیشه کار را راحت کنید. قفل‌های دیجیتال به‌صورت نامحدودی امکان تعویض رمز و یا تعریف اثرانگشت جدید و سایر شناسه‌های بیومتریک را دارند.

ضمن اینکه می‌توانید اثر انگشت قبلی و رمزهای قدیمی را پاک کنید تا دسترسی مستاجران قدیمی قطع شود.

به این ترتیب، شما می‌توانید به‌سادگی هر بار شناسه بیومتریک یا رمز عبور قفل را برای هر مستاجر تعویض کنید و شناسه قبلی را پاک کنید تا قفلتان نیازی به تعویض چندباره نداشته باشد و مستاجرین جدید احساس بهتری نسبت به آن داشته باشند.

به این ترتیب مستاجرین جدید هم با خیالی آسوده خانه را اجاره خواهند کرد و شما هم دغدغه تعویض قفل نخواهید داشت.

5.اگر دوست دارید خانه خود را با قیمت بالاتری بفروشید

 

بله! درست خواندید. یکی از ترفندهای جذاب افزایش قیمت خانه، نوسازی تجهیزات و هوشمند کردن منزل است. مشتریان شما احتمالا با میل بیشتری حاضر خواهند شد که خانه را از شما بخرند اگر بتوانید منزلتان را مجهزتر و مدرن‌تر از آنچه بود به نمایش بگذارید.

یادتان باشد که بسیاری از افراد نظر مثبتی نسبت به خانه‌های هوشمند دارند و حاضر هستند که مبالغ بیشتری را بابت چنین خانه‌هایی پرداخت کنند. خرید یک قفل دیجیتال بخش کمی از بودجه شما را به خود اختصاص خواهد داد؛ درعوض چندبرابر مبلغ واقعی را به شما برخواهد گرداند.

خرید قفل دیجیتال این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که منزل خود را از یک خانه ساده و معمولی به خانه‌ای هوشمند شده تبدیل کنید. به این ترتیب خواهید توانست قیمت خانه را افزایش دهید و یک فروش خوب را تجربه کنید.

و در پایان یادتان نرود که

خرید قفل هوشمند به معنای ارتقا سطح خانه به سطحی بالاتر و دسترسی به امکانات بیشتر است. اگر دلتان می‌خواهد امکانات یک زندگی مدرن را تجربه کنید، به دنبال بهانه خاصی نباشید. با مشاورین و کارشناسان ما در یوکا تماس بگیرید تا جواب تمام سوالاتتان را در این زمینه پیدا کنید. ما منتظر شماییم.