مونا فرخ آذری همسر علی دایی که نمایندگی برندهای معروف لباس در ایران را دارد مهریه عجیبی را برای شروع زندگی اش با علی دایی در سر سفره عقد خواست.

مهریه همسر علی دایی لو رفت!/همسر علی دایی کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبرآزاد، زندگی سلبریتی ها همیشه برای مردم جذاب است از کارهای روز مره گرفته تا مسائل شخصی دیگر که طفدارانشان همیشه دنبال اطلاع یافتن از آنها هستند.

 مونا فرخ آذری  که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است  علی دایی  علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و  رستوران های پدرخوب  متعلق به وی می باشد.

او بعنوان  سلبریتی  در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می کند.

مونا فرخ آذری  که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی  صنایع غذایی  استعلی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروشبسیار فعال است​​

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی می باشد

او بعنوان سلبریتی در انواع  تبلیغات  بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می کند.