سعید چنگیزیان بازیگر نقش ناصر در سریال زخم کاری، این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

عاشقانه ناصر سریال زخم کاری با همسر واقعی‌اش + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران خوب ولی کمتر شناخته شده کشورمان است. سعید چنگیزیان با سریال زخم کاری معروف شده است. سعید چنگیزیان متأهل است. سعید چنگیزیان در سریال زخم کاری نقش ناصر ریزآبادی را بازی می کند. سعید چنگیزیان سابقه ایفای نقش در تئاتر،‌ سینما، تلویزیون و بکه نمایش خانگی را در کارنامه خود دارد. سعید چنگیزیان و همسرش هردو بازیگر هستند و کار هنر را از تئاتر شروع کرده‌اند.

سعید چنگیزیان

بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان (زاده ۱۳۵۶ در سمنان) بازیگر اهل ایران است. سعید چنگیزیان فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود اول) به کارگردانی بهزاد بهزادپور اغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد پس از اخذ دیپلم از طراحی و گرافیک جدا شد و به حرفه بازیگری روی آورد.

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است. چنگیزیان مثل اغلب بازیگران تئاتر در این چند سال اخیر به بازی در حوزه سینما روی آورده است.

سعید چنگیزیان

سریال زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود.قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام مخاطبان توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد.
این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی [مکبث] نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان