خسرو شکیبایی | راز مرگ خسرو شکیبایی | پسر خسرو شکیبایی | پوریا شکیبایی

دلخوری پوریا شکیبایی از مردم | کتک خوردن پسر خسرو شکیبایی از مردم به خاطر شباهت ترسناکش به پدر + فیلم

تجربه کتک خوردن پوریا شکیبایی برای بازی در نقش منفور فیلم برف بی صدا می بارد او را ترسانده است.

دلخوری پوریا شکیبایی از مردم | کتک خوردن پسر خسرو شکیبایی از مردم به خاطر شباهت ترسناکش به پدر + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پوریا شکیبایی متولد 19 مرداد 1362 در تهران می باشد. پوریا شکیبایی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از استرالیا می باشد. پوریا شکیبایی همسر خسرو شکیبایی می باشد. پوریا شکیبایی کار خود با تئاتر و بدون استفاده از نام پدرش در سال 1395 شروع کرده است. پوریا شکیبایی با حضور در برنامه خندوانه و به علت شباهت زیاد به پدرش مورد توجه قرار گرفت.

زندگی نامه ی پدر پوریا شکیبایی، خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی (۷ فروردین ۱۳۲۳–۲۸ تیر ۱۳۸۷)[۲][۳] هنرپیشه سینمای ایران بود. او تحصیلاتش را در رشتهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برد. تا پیش از انقلاب فقط در عرصهٔ تئاتر و دوبله فعالیت داشت و فعالیت حرفه‌ای در سینما را با بازی در فیلم خط قرمز (مسعود کیمیایی، ۱۳۶۱) آغاز کرد. خسرو شکیبایی بیش از ۵۰ فیلم سینمایی بازی کرده است. بازی در نقش حمید هامون در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که او ایفا کرده‌است.

پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی

دوران کودکی و نوجوانی

خسرو شکیبایی در ۷ فروردین ۱۳۲۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. در شناسنامه نامش «خسرو» است ولی خانواده و نزدیکان، او را «محمود» صدا می‌کردند. پدر خسرو سرگرد ارتش بود و وقتی او ۱۴ ساله بود بر اثر سرطان از دنیا رفت. او پیش از اینکه وارد عرصه تئاتر شود، در حرفه‌هایی چون خیاطی و کانال‌سازی و آسانسورسازی کار می‌کرد. در ۱۹ سالگی برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و بعد از مدتی به عباس جوانمرد، معرفی و به صورت کاملاً حرفه‌ای بازیگر تئاتر شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۲ با بازیگری تئاتر آغاز کرد، ۵ سال بعد یعنی در سال ۱۳۴۷ وارد حرفهٔ دوبلوری شد.

پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی

دیدگاه خود را ارسال کنید