وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 2 میلیاردی میخواهید بخوانید | چه کسانی از مشمولین این وام فوری می شوند؟

در طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک ملی دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان بانک ملی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماه تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

وام فوری 2 میلیاردی میخواهید بخوانید | چه کسانی از مشمولین این وام فوری می شوند؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

در طرح وام فوری شما باید از قبل نزد بانک ملی دارای حساب بوده باشید. به طوریکه اگر حداقل تا ۶ ماه در نزد این بانک دارای حساب باشید و ۳ ماه بعد از آن نیز به صورت مداوم گردش حساب داشته باشید می‌توانید تا ۳ برابر سپرده خود و تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و نیاز به ضامن رسمی، دارای جواز کسب یا سند ملکی دارد. سود این تسهیلات نیز بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات بین ۱ تا ۲۳ درصد است.

نام وام

تسهیلات با دستگاه کارت‌خوان

سود

1 %

این تسهیلات دارای سود ۱ تا ۲۳ درصد است.

سقف وام

2,000 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

سند ملک

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

میزان سپرده

50000000

حداقل سپرده برای این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده

6 ماه

حداقل مدت زمان میانگین حساب ۶ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

300

حداکثر زمان بازپرداخت

34 ماه

قسط وام

56,416,199 تومان

کل سود وام

30,983,153 تومان

مجموع رقم وام و سود

2,031,033,152 تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام فوری خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد.

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه احتیاج دارند گذشته از ارائه معرفی نامه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب مذکور، باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۸۴ ماه می‌رسد.

دیدگاه خود را ارسال کنید