به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی از «ریتا چاکرابارتی»، مجری و گوینده خبر شبکه بی بی سی جهانی در فضای مجازی به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این ویدئو که ابتدا در تیک توک منتشر شد این مجری ۵۵ ساله را در حالی که به نظر می‌رسد یک سیگار در دست دارد در حال خواندن خبر نشان می‌دهد.
 

این ویدئو مربوط به تاریخ ۳۱ اکتبر و زمانی است که ریتا، مجری و گوینده خبری که بخاطر اجرا‌های بی نقص خود در شبکه جهانی بی بی سی معروف است خبر دومین قرنطینه سراسری در انگلیس را اعلام می‌کند.

در این ویدئو این مجری و گوینده خبر کاملا خونسرد و آرام در حالی که به نظر می‌رسد از شیء در دست خود باخبر نیست در حال خواندن خبر دیده می‌شود. در ویدئوی منتشر شده صدای خنده فردی که با تلفن همراه خود از پخش زنده بی بی سی از تلویزیون فیلم تهیه می‌کند شنیده می‌شود. کاربران در فضای مجازی در حالی که کاملا حیرت زده بودند که آیا شی ء در دست این گوینده خبر سیگار بوده یا خودکار آن را به شکلی گسترده به اشتراک گذاشتند. این در حالی بود که مسئولان بی بی سی در نماس خود با دیلی میرر اعلام کردند که شی ء در دست ریتا در واقع یک خودکار سفید رنگ بوده است.

این ویدئو با توضیح کوتاهی در تیک توک به اشتراک گذاشته شد. در توضیح این ویدئو آمده: «وقتی فراموش می‌کنی و سیگارت را قبل از پایان شیفت (کاری ات) بیرون می‌آوری!» انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بیچاره گوینده خبر! کمی برای سیگار کشیدن عجله داشت.» البته کاربر دیگر نظری متفاوت داشت و نوشت: «این مطمئنا انتهای یک خودکار است.»

حجم ویدیو: 0.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13