حوادث رکنا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مرگ بیمار حادثه‌دیده در آسانسور کلینیک تخصصی رضایی دامغان را تایید کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، محمود یحیایی با بیان اینکه این بیمار روز گذشته در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان دچار حادثه شد اظهار کرد: این بیمار بخش دیالیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان روز گذشته، در پی حادثه ای در آسانسور این کلینک تخصصی، مصدوم و متاسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: در پی وقوع این حادثه و با دستور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان‌ بلافاصله تیم نظارتی این دانشگاه برای بررسی و پیگیری شرایط بیمار و ابعاد مختلف این حادثه به همراه تیم امداد هوایی دانشگاه به شهرستان دامغان اعزام شد.

یحیایی اضافه کرد: در این گروه ویژه نظارتی که معاونین درمان، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند ضمن حضور بر بالین بیمار، وضعیت او مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفت.

وی گفت : متاسفانه علی رغم تلاش فراوان دو ساعته تیم متخصص درمانی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و انجام‌ اقدامات درمانی توسط جراح مغز و اعصاب، متخصص قلب، جراح عمومی و سایر اعضای کادردرمان اقدامات نتیجه بخش نبود و فرد حادثه دیده جان باخت.‌

وی ضمن تسلیت به خانواده این بیمار افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن بررسی دقیق جوانب مختلف این حادثه و برخورد قطعی با مقصران و مسببان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.