حوادث رکنا: زن آریشگر در شیراز دستگیر شد.

آرایشگر شیرازی آبروی زن بی گناه را برد ‍/ فیلم های خصوصی پخش شد !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: آرایشگری که تصاویر یکی از مشتریان خود را به منظور تبلیغ شغلش بدون اجازه آنان در فضای مجازی انتشار داده بود دستگیر شد. سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر مرودشت مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی (آرایش عروس) او به صورت وضعیت در اینستاگرام کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: این آرایشگاه زنانه در زمینه تبلیغ و بازاریابی و جذب مشتری اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود بدون اطلاع آنها کرده و این اقدام ، موجب بی اعتمادی و همچنین مشکلاتی برای مشتریان این صنف در شهرستان شده بود  که پس از بررسی های فنی و کارشناسانه پلیس فتا، ادمین های کانال مذکور شناسایی و جهت پاسخگویی به پلیس فتا احضار شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

زینلی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هشدار داد: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.