حوادث رکنا: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش مسلح جنوب تهران توسط ماموران پایگاه ششم این پلیس خبر داد و گفت:از این افراد شرور 2 قبضه سلاح سرد و جنگی با 6 فشنگ کشف شد.

دستگیری اشرار پلید جنوب تهران / آنها تا دندان مسلح بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  شرور های مسلح دستگیر شدند. شرور های مسلح در تهران دستگیر شدند. از شرور های مسلح 2 قبضه سلاح سرد و جنگی با 6 فشنگ کشف شد.مخفیگاه شرور های مسلح در محدوده فلکه اول "نیروهوایی"  شناسایی شد. شرور های مسلح پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی  در اختیار  مرجع قضائی قرار گرفتند.

 سرهنگ "پیام کاویانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در رصدهای اطلاعاتی،  ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران به دست آوردند  مرد جوانی  ساکن  محله "نیروی هوائی" به تازگی  با تهیه  سلاح جنگی و  همکاری همدستش به دفعات مختلف قدرت نمایی کرده  و نظم عمومی را برهم زده است.

به گزارش رکنا، وی به شناسایی هویت و مخفیگاه این افراد اشاره کرد و  افزود: مخفیگاه متهمان  در محدوده فلکه اول "نیروهوایی"  شناسایی و پس از  هماهنگی های  قضائی، این افراد شرور و مسلح در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی  با 6 فشنگ  و یک قبضه سرد  از مخفیگاه متهمان  کشف شد، تصریح کرد: هر 2 متهم پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی  در اختیار  مرجع قضائی قرار گرفتند .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه این افراد شرور در کمترین زمان توسط پلیس دستگیر و در برابر حافظان امنیت به زانو درآمدند گفت: به تمام مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار می دهیم که هرچه زودتر از انجام اعمال شرارت آمیز خود دست بردارند؛ در غیر این صورت با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.