رکنا: معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از بازگشایی ورودی‌ های جدید در این سازمان به منظور کاهش بار ترافیکی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ایام تعطیل خبر داد.

بازگشایی ورودی‌ های جدید بهشت زهرا (س) در ۲ هفته آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، علی توکلی‌نژاد با اشاره به بازگشایی ورودی‌ها و درهای جدیدالاحداث سازمان بهشت زهرا(س) به منظور کاهش بار ترافیکی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ایام تعطیل، گفت: پنجمین جلسه مشترک هماهنگی ترافیک پنج‌شنبه و جمعه پایان سال سازمان بهشت زهرا(س) با حضور سعید غضنفری مدیرعامل سازمان، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ و سرهنگ دوم مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

وی افزود: این نشست مصوبات قابل توجهی داشت که اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند در زمینه کاهش بار ترافیکی ایام تعطیل و به‌ویژه پنج‌شنبه و جمعه آخر سال بسیار موثر باشد.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) توضیح داد: به منظور کاهش بار ترافیکی پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، در جدیدالاحداثی با عنوان باب الحسین در محور جاده قمصر چله دوان با انجام اصلاحات هندسی و زیرسازی مسیر بازگشایی خواهد شد. همچنین تلاش ما این است که هم زمان با ولادت علی بن ابیطالب(ع) این بازگشایی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد فرمانداری شهرستان ری موضوع بازگشایی درهای جدید در معبر جاده سایت را بعد از راه‌اندازی این جاده در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری مطرح کند تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

توکلی‌نژاد با اشاره به دیگر مصوبات این نشست گفت: مقرر شد شهرداری منطقه 19 با هماهنگی پلیس راهور منطقه به اصلاح و تکمیل تابلوهای راهنمای مسیر در معابر پیرامونی بهشت زهرا(س) اقدام کند. همچنین با توجه به تایید طرح اصلاح هندسی و ایمن سازی جاده قدیم مقابل درب گلدسته، این طرح توسط شهرداری منطقه 19 عملیاتی شود.

وی ادامه داد: حذف تردد عرضی عابر پیاده در بلوار شهدا رو‌به‌روی بلوار مترو با اجرای روگذر یا زیرگذر عابر پیاده توسط سازمان بهشت حضرت زهرا(س) نیز از مصوبات مهم این نشست بود.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ادامه با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی اصناف مزاحم اطراف سازمان نیز گفت: معاونت عملیات پلیس راهور فاتب مسئولیت ساماندهی گلفروش‌ها و دستفروش‌ها را در این منطقه برعهده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز مرکز مانیتورینگ، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در ایام پایانی سال، نصب چراغ راهنمایی زماندار در تقاطع خیرآباد و رجایی توسط شهرداری باقرشهر، بحث اصلاح ترافیکی جاده قدیم قم روبه‌روی باب‌الزهرا(س) و ... از دیگر مصوبات این نشست بوده است.