مرد ۲۲ ساله ای که شب گذشته به داخل چاه ۸ متری در منطقه یافت آباد سقوط کرده بود، توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد.

زنده بیرون آمدن مرد جوان از چاه عمیق در یافت آباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 19 بهمن 1400 , 18:26

در پی وقوع این حادثه، شاهدان ساعت 21:29 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی با سامانه 125، درخواست کمک فوری کردند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 87 و گروه امداد ونجات 5 به منطقه یافت آباد، میدان سروستان روانه شدند.

علی فولادی افسر آماده منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در قطعه زمین متروکه ای و در جنب سرویس بهداشتی عمومی، چاه جدیدی در مجاور چاه فاضلاب قدیمی حفر شده بود که مرد 22 ساله ای به هنگام گذر از این محل به دلیل تاریکی هوا ناگهان به عمق 8 متری چاه فاضلاب جدید سقوط کرد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، این مرد جوان را از درون چاه بیرون آوردند.

این افسرآماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خارج کردن این جوان از عمق چاه، وی را که به شدت ترسیده و نیز مصدوم شده بود، جهت مداوا و انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.

فولادی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، اعلام کرد: محل حادثه جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی آن تحویل عوامل انتظامی منطقه شد.