فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد (ع) در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان خبر داد.

عامل آتش زدن در مسجد امام سجاد(ع) اصفهان دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 20 بهمن 1400 , 17:37

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اطفای حریق درب مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه شهر اصفهان موضوع به سرعت از سوی ماموران پلیس شهرستان اصفهان پیگیری شد و سرانجام در کمترین زمان ممکن مخفیگاه این فرد شناسایی و وی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد با ماموران درگیر شده بود افزود: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که با سازمان منافقین ارتباط داشته و در ازای دریافت مبالغ ناچیزی اقدام به این حرکت زشت و ناپسند کرده است.

میرحیدری بیان داشت: متهم، فردی آلوده به مواد مخدر و سابقه‌دار است و همیشه با شرارت‌های خود باعث اذیت و آزار ساکنان محل سکونت خود می‌شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: متاسفانه معاندان نظام با استفاده از افراد شرور و فاسد مقاصد خود را به صورت اجاره دنبال می‌کنند و با مبالغ ناچیزی آنها را اجیر می‌کنند و شاید فطرت آنها مخالف این گونه اقدامات باشد اما به جهت نیازی که به تامین مواد مخدر دارند دست به چنین کارهای ناهنجاری می‌زنند.

وی تصریح کرد: پلیس به مردم اطمینان می‌دهد که در برخورد با این افراد رذل و شرور محکم ایستاده و با هماهنگی که با دستگاه قضائی قاطعانه با این گونه افراد برخورد کرده و رسالت خود را در حفظ و حراست از امنیت و آرامش مردم با قوت و قدرت هرچه تمام‌تر دنبال می‌کند.