رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی به بهانه سرمایه گذاری در بازار پارچه اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کرد.

سرکیسه کردن مردم با ترفند سرمایه گذاری در بازار پارچه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 23 بهمن 1400 , 17:31

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد قصد سرمایه گذاری در زمینه تجارت در فضای مجازی را داشته که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

وی افزود: شاکی گفت که مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مشغول جستجو بوده که با فردی ناشناس آشنا شد و این فرد خود را از تجار معروف پارچه معرفی کرد و مدعی بود با سرمایه گذاری در این زمینه شاکی می‌تواند ظرف مدت کوتاهی به سود بالایی برسد.

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهارات شاکی گفت: پس از مدتی که از آشنایی وی و متهم سپری شده بود، وی به شاکی پیشنهاد سرمایه گذاری در تجارت پارچه را داد و شاکی نیز با اعتمادی که به متهم پیدا کرده بود، ۵۰۰ میلیون تومان به حسابش واریز کرد، اما پس از واریز وجه، متهم تلفن همراهش را خاموش کرد و دیگر خبری از او نشد و شاکی متوجه شد که از وی کلاهبرداری صورت گرفته است.

سرهنگ معظمی گودرزی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته مجرم را در فضای مجازی شناسایی شد و پس از تشریفات قضائی متهم در یکی از مناطق شرق تهران دستگیر شد.