فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۶ اوباش زمین‌خوار در روستای "کرد امیر" شهرک امیریه شهریار خبر داد.

۶ اوباش زمین‌خوار در شهریار دستگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ، سردار کیوان ظهیری با تأکید بر مبارزه با سودجویان و زمین‌خواران اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص اینکه تعدادی اوباش به‌صورت دسته‌جمعی با استفاده از سلاح سرد، به باغی در روستای کردامیر شهرک امیریه شهریار هجوم برده و با ضرب و جرح و تهدید مالک، قصد سندسازی و خلعید باغ یکی از مالکان را داشتند که بررسی موضوع در دستور کار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای از پلیس بررسی موضوع را آغاز کرده و با تلاش و پیگیری، موفق به شناسایی ۶ اوباش متواری در این زمینه شدند که پس از تصرف عدوانی فرار کرده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ابراز داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس، ۶ اوباش متواری شناسایی و در عملیاتی از سوی پلیس در مخفیگاهشان در روستای کرد امیر دستگیر شدند و در بازرسی از محل، ۶ قبضه قمه و شمشیر و یک عدد افشانه اشک‌آور کشف شد.

ظهیری با بیان اینکه انگیزه متهمان را با زور و قدرت نمایی، سندسازی و تصرف باغ مالک دانست گفت: پیش‌تر نیز در چندین مورد با ارعاب برخی مالکان باغ‌های شهرک‌های اقماری شهریار، در صورت عدم رضایت آن به فروش زمین و باغ با قیمت پایین، با ترساندن و تهدید، آن‌ها را مجبور به این کار می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی به اراذل‌واوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل‌واوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، می‌توانند موضوع از طریق سامانه ۱۱۰ پیگیری کنند.۶ اوباش زمین‌خوار در شهریار دستگیر شدند