سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک دستگاه کشنده و فوت یک نفر در پی وقوع این حادثه خبر داد.

واژگونی مرگبار یک دستگاه کشنده در بزرگراه آزادگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوشنبه 25 بهمن 1400 , 17:42

سید جلال ملکی اظهارکرد: ساعت ١۵:٢٧ روز جاری یک مورد حادثه واژگون شدن کشنده حامل خودروهای صفر کیلومتر در غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه آیت الله سعیدی به سازمان ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه کشنده خودرو دو طبقه که ظاهراً هشت دستگاه خودرو صفر کیلومتر متعلق به یکی از کارخانه های بزرگ خودروسازی را با خود حمل می کرده، به دلیل نامشخصی واژگون شده بود. این کشنده به گونه ای واژگون شده بود که بخش زیادی از مسیر را بسته و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده بود. متاسفانه خودروها از کشنده جدا شده و در سطح مسیر بودند. این وضعیت باعث شده بود که با چند دستگاه از خودروهای عبوری نیز برخورد کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در پی این حادثه دو یا سه نفر دچار مصدومیت شدند که با حضور هلیکوپتر نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. یک مرد حدودا ۴٠ ساله که به گفته افرادی که در محل بودند، کمک راننده یا راننده کشنده بود، بر اثر شدت جراحات وارده شده جان خود را از دست داده بود.

ملکی در پایان گفت: ترافیک سنگینی در هر دو مسیر ایجاد شده است و عوامل پلیس راهور و اورژانس در محل حضور دارند. آتش نشانان نیز در حال ایمن سازی محل هستند و خودروها را با احتیاط به حاشیه جاده منتقل می کنند تا هر چه سریع تر این معبر بازگشایی بود.