سه مرد با حمله به خانه زنان سالخوره با دستمال آغشته به ماده بیهوشی آنها را بیهوش و طلاهایشان را سرقت می کنند. پلیس تحقیقات برای دستگیری این دزدان را آغاز کرده اما فعلا موفق به دستگیری آنها نشده است.

پلیس در تعقیب شکارچیان زنان سالخورده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، روزهای پایانی ‌هفته گذشته مردی با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه‌۳۴ تهران با طرح شکایتی گفت: مادر سالخوره‌ام تنها در خانه‌اش در یکی از محله‌های پایتخت زندگی می‌کند. از چند روز پیش هر چه به خانه‌اش تلفن زدم پاسخگو نبود.

دلنگران شده و با کلید یدکی که داشتم به خانه‌اش رفتم و او را با دست و پای بسته در اتاق خواب یافتم. وسایل خانه به‌هم ریخته و طلاهای مادرم سرقت شده بود. او را به بیمارستان رساندم که زنده ماند و معلوم شد او سه‌ شبانه‌روز در خانه بیهوش بوده است.

بعد از آنکه با هم حرف زدیم‌، پی‌بردم زنگ در خانه‌اش به صدا در آمده و وقتی در را بازکرده سه مرد نقاب‌دار او را هل‌داده و وارد خانه شده‌، مادرم را کتک‌زده و دستمالی را روی دهانش گذاشته و او را بیهوش کرده‌اند.

دزدان طلاهای مادرم را که ۳۰۰میلیون تومان ارزش داشت به سرقت برده و دوربین مداربسته ساختمان را از کار انداخته بودند تا تصویرشان ثبت نشود.

‌ماموران در جست‌وجوی سارقان بودند که چند شکایت مشابه از خانه زنان سالخورده به روش بیهوشی در پلیس آگاهی تهران مطرح شد.

بررسی‌های تیم تحقیق از محل‌های سرقت نشان داد، دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت از کار افتاده و هیچ تصویری از نحوه سرقت و ورود سارقان ثبت نشده است. سه مرد جوان در این سرقت‌ها نقش داشتند که پلیس در تحقیب آنها هستند.