در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سارق منزل در حین ارتکاب سرقت دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری سارق منزل هنگام سرقت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 04 اسفند 1400 , 18:17

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و گزارش خبری مبنی بر حضور فردی ناشناس در منزلش، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۰ نوبران این شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی  افزود: صاحب منزل مذکور پس از حضور ماموران پلیس در محل اذعان داشت: به همراه خانواده به خارج ازمنزل رفته بودیم که هنگام برگشت و حین ورود به منزل متوجه حضور فردی ناشناس در داخل منزل شده که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد.

سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: ماموران با هوشیاری کامل وارد منزل شده و در عملیاتی غافلگیرانه، سارق را که در حال جمع کردن اشیاء و وسایل داخل منزل بود، دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

او گفت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل در نوبران و روستای دمورچی اعتراف کرد.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای پیشگری از سرقت منزل، هشدار داد و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن ازمنزل، از عوامل مهم در پیشگیری از سرقت می‌باشد که ابتدایی‌ترین آن‌ها اطمینان حاصل نمودن از سالم بودن قفل‌های درب منازل می‌باشد.