صد آنلاین : سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده خفت گیر در محله لواسانات خبر داد.

خفت گیری در شمال تهران توسط راننده مسافرکش نما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پنجشنبه 05 اسفند 1400 , 15:05

 

به گزارش صدآنلاین سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده خفت گیر در محله لواسانات خبر داد.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده خفت‌گیر محله لواسانات ساعاتی پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 166 لواسانات مبنی بر خفت گیری توسط راننده خودرویی که به بهانه مسافر کشی اقدام به خفت گیری و سرقت اشیاء قیمتی وی کرده بود مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع، تیم عملیات کلانتری بلافاصله دست به کار شده و سرانجام پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه سارق، شناسایی شد افزود: با انجام هماهنگی‌های قضائی و پس از یک تعقیب و مراقبت چندساعته متهم در یک اقدام ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ قدم زاده تصریح کرد:متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت اشیاء قیمتی شهروندان در پوشش راننده تاکسی با همدستی فرد دیگر و 5 فقره سرقت مشابه معترف شد که مالباختگان نیز شناسایی شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری همدست وی ادامه دارد خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بیاندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.