صدآنلاین : تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ مرد تاجری که به طرز مرموزی جانش را از دست داده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

همسر و دختر مقتول، اولین مظنونان قتل مرد تاجر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پنجشنبه 05 اسفند 1400 , 14:30

 

به گزارش صدآنلاین تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ مرد تاجری که به طرز مرموزی جانش را از دست داده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

چند روز قبل مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و از همسر و دختر برادرش شکایت کرد و گفت آنها در مرگ برادرش مقصر هستند. وی در توضیح ماجرا گفت: برادر سالخورده‌ام تاجر بود و املاک زیادی داشت. او سرحال بود و هیچ مشکلی نداشت، اما چند روز قبل خبر فوت او را به ما اعلام و همه ما را شوکه کردند. همسر و دختر برادرم مدعی شدند که برادرم از مدتی قبل حالش بد بوده و گاهی دچار سرگیجه می‌شده است. به‌گفته آنها، در روز حادثه برادرم در خیابان با موتورسیکلتی تصادف کرده و تعادلش را از دست داده و زمین خورده بود. به همین دلیل او را به بیمارستان بردند، اما وی جانش را از دست داد.

شاکی ادامه داد: ‌من به حرف‌های همسر برادرم و دخترش مشکوک هستم. برادرم به هیچ عنوان بیماری خاصی نداشت و به‌نظرم قربانی توطئه خانوادگی شده است چرا که او وضع مالی خیلی خوبی داشت. وی ادامه داد: بعد از انجام مراسم خاکسپاری به محل زندگی برادرم رفتم و از اهالی محل تحقیق کردم، اما هیچ‌یک از مغازه‌داران و کسبه محل روز حادثه برادرم را ندیده‌اند که با موتورسیکلت تصادف کند و زمین بخورد. از سوی دیگر متوجه شدم املاک برادرم به نام همسر و دخترش منتقل شده و علاوه بر این در بررسی پرینت حساب برادرم متوجه شدم مدتی قبل مقدار زیادی پول از حساب‌های او به کارت همسر و دخترش منتقل شده و بعد، از کارت آنها به کارت دیگری انتقال یافته است.  با این شکایت، قاضی حبیب‌الله، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی همسر و دختر متوفی را به دادسرا احضار کرد. همسر متوفی گفت: شوهرم مدتی بود که بیمار شده بود و هرازگاهی تعادلش را از دست می‌داد و زمین می‌خورد. روز حادثه وقتی به خانه آمد گفت با یک موتور برخورد کرده و همین باعث شده تعادلش را از دست بدهد و زمین بخورد. ما هم او را فورا به بیمارستان منتقل کردیم، اما در بیمارستان فوت شد. وی ادامه داد: او قبل از مرگش بخشی از اموالش را به نام من و دخترمان زده بود؛ البته ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتیم چون او هیچ وقت از کارهایش با ما صحبتی نمی‌کرد و من بعد از مرگش متوجه شدم که اموالش را به نام ما زده است. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور داد تا پزشکی قانونی پرونده پزشکی متوفی را بررسی و علت اصلی مرگ وی را اعلام کند.