فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهادت یک افسر یگان ویژه به دست دو شرور خبر داد.

شهادت احسان پای خسته افسر یگان ویژه مشهد با چاقوی ۲ شرور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 08 اسفند 1400 , 11:37

سردار محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) ، افسر وظیفه‌شناس یگان ویژه خراسان رضوی، احسان پای خسته که ظهر روز جمعه گذشته در جمعه بازار حاشیه شهر مشهد هنگام انجام وظیفه و برای بررسی مدارک دو شرور موتورسوار وارد عمل شده  و به ضرب چاقوی این افراد مجروح شده بود بامداد امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد  دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرورانه که منجر به شهادت مظلومانه این افسر رشید راه نظم و امنیت کشور شد را صادر کرده‌ایم، گفت: پلیس با بررسی سرنخ‌های به دست آمده و اقدام‌های اطلاعاتی به پیگیری پرونده پرداخته است. کارکنان انتظامی برای آسایش و امنیت مردم جان عزیزخود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و این لاله سرخ شهید هدیه به تمام کسانی است که در کشور ایران عزیز از نعمت امنیت برخوردارند و قدرشناس و سپاسگزار این نعمت بزرگ هستند.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، وی تصریح کرد: یکی از متهمان این پرونده دستگیر شده و تحقیقات گسترده در این باره ادامه دارد.