صد آنلاین : همزمان با قتل مرموز زن جوان در بوستان نهج‌البلاغه تهران، رد پای یک زن که با او اختلاف مالی داشته است در این جنایت پیدا شد.

جزئیات درگیری خونین دو زن در پارک نهج‌البلاغه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 11 اسفند 1400 , 14:30

 

به گزارش صدآنلاین همزمان با قتل مرموز زن جوان در بوستان نهج‌البلاغه تهران، رد پای یک زن که با او اختلاف مالی داشته است در این جنایت پیدا شد.

شامگاه دوشنبه 2 اسفند جاری، مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس محمد وهابی از درگیری خونینی در بوستان نهج‌البلاغه خبر دادند. طبق اطلاعات مأمور کلانتری، زن جوانی که با چاقو زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و عامل این درگیری مرگبار متواری شده بود.

با توجه به مدارک شناسایی همراه مقتول، هویت مقتول به نام مهوش برملا شد.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت سرنخ‌هایی از متهم فراری به دست آوردند.

در تحقیق از خانواده مقتول یکی از آنها گفت: مهوش با زن جوانی به نام ترانه مراوده مالی داشت و چند روز قبل از جنایت، با هم درگیر شده و ترانه او را به قتل تهدید کرده بود. همچنین روز حادثه ترانه و مقتول برای دوچرخه‌سواری به بوستان نهج‌البلاغه رفته بودند.

با اطلاعاتی که خانواده مهوش در اختیار کارآگاهان قرار دادند، آنها سراغ ترانه رفتند اما مشخص شد زن جوان پس از جنایت ناپدید شده است. همین مسأله احتمال دست داشتن او در قتل را پررنگ کرد.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری ترانه و رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.