فرمانده انتظامی دلفان، از دستگیری عامل رجزخوانی و قدرت نمایی برای شهروندان در فضای مجازی طی عملیاتی غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد.

عامل قدرت نمایی در فضای مجازی دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 15 اسفند 1400 , 18:48

 

سرهنگ فضل‌الله منصوری در تشریح خبر دستگیری لات مجازی در دلفان اظهار داشت: به‌دنبال انتشار تصاویری از قدرت نمایی و رجزخوانی یکی از اراذل و اوباش با یک قبضه سلاح گرم برای شهروندان در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز و پس از یکسری بررسی‌های فنی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این یگان ضمن شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضا، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان است.

منصوری با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی‌شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.