مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بلوار حر عاملی مشهد دچار سوختگی و جراحت شدند.

مواد محترقه ۵ نوجوان مشهدی را دچار سوختگی کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صدای انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۸ و ۵۱ را به محل حادثه در خیابان هنرور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، ۵ پسر نوجوان با میانگین سنی ۱۰ تا ۲۰ سال در حین ساخت مواد محترقه در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی ۹ واحدی، به‌دلیل انفجار دچار سوختگی و جراحت شده که آتش نشانان بلافاصله این افراد را برای انتقال به بیمارستان از محل خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این ۵ نفر در اقدامی خطرناک و در نبود والدین خود، حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث به‌وجود آمدن انفجاری مهیب، توأم با تخریب خسارت و شکستگی شیشه‌های آپارتمان مسکونی شأن و سوختگی خود شده‌اند البته علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.