سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه در شرق تهران خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در این حادثه هفت نفر را نجات دادند.

۷ نجات‌یافته در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی/ مصدومیت یک آتش‌نشان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ساعت 12:08 امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در خیابان دماوند، خیابان تیموری‌فر به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود، آتش‌سوزی در طبقه اول این ساختمان در یک‌واحد حدوداً 70 متری روی داده و شعله‌های آتش از پنجره‌ به بیرون می‌زد.

آتش در حال سرایت به طبقات بالایی و دود زیادی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

اطلاعات اولیه حاکی از آن بود افرادی داخل همان واحد و واحدهای بالایی محبوس هستند که آتش‌نشانان عملیات نجات محبوس‌شدگان را آغاز کرده و به کانون آتش‌سوزی رفتند.

شدت حرارت و آتش در واحد مذکور آنقدر بالا بود که حتی منجر به ریزش گچ‌های آن شده و بخشی از تجهیزات انفرادی آتش‌نشانان را نیز تحت تأثیر قرار داد و قطعاً اگر آتش‌نشانان این تجهیزات را در اختیار نداشتند، آسیب‌های زیادی می‌دیدند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، در این حادثه هفت نفر توسط آتش‌نشانان نجات یافتند، یک خانم در این حادثه دچار دود گرفتی و تحویل عوامل اورژانس شد.

یکی از آتش‌نشانان نیز در این حادثه مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شد.

در نهایت پس از خاموش شدن آتش و ایمن‌سازی محل حادثه محل، تحویل مالکان شد.