معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان از فوت دو شهروند بر اثر مصرف مواد غذایی مشکوک خبر داد.

ماجرای حلوای سمی در بهبهان؛ دو نفر فوت شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش مشرق، محمدرضا خواجه پور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان اظهار کرد: حوالی روز چهارشنبه دونفر آقا بعد از مصرف مواد غذایی با علائم مسمومیت به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کردند.

وی در ادامه گفت: بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی و باتوجه به اینکه بهبودی نسبی به دست نیامد، این دو بیمار به بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان منتقل شدند.

محمدرضا خواجه پور افزود: در ساعت اولیه فردی که داری سن بیشتری بود علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان بیمارستان فوت می‌کند و فرد دیگر هم شب گذشته که در بخش ویژه تحت مراقبت بودند فوت کرد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که این افراد داشتند موضوع به دستگاه محترم قضایی و پزشک قانونی اطلاع داده شده و دستورات لازم جهت بررسی ابعاد و علل این ماجرا صادر شده است.

ورود دادستان بهبهان به مرگ مشکوک دو شهروند بهبهانی

علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان اظهار کرد: روز چهارشنبه متاسفانه خانمی ناشناس با در دست داشتن سینی حاوی حلوا، تحت عنوان نذری پخش می‌کرد؛ دو تن از شهروندان شهر منصوریه  که جهت انجام امور ثبتی به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده بودند پس از مصرف حلوا هر دو نفر در اثر مسمومیت در بیمارستان فوت می‌نمایند.

وی افزود: به‌عنوان مدعی العموم پس از اطلاع از موضوع به این مسئله ورود کرده و دستورات لازم جهت روشن شدن ابعاد قضیه صادر شد.