ترانه علیدوستی متولد 22 دی ماه سال 1362 بازیگر سرشناس و جوان عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون، به تازگی در فیلم اورکا ایفا نقش کرده است، ترانه علیدوستی در آخرین اکران فیلم «اورکا» که در جشنوار باربارا کلیفرنیا آمریکا برگذار شده بود؛ حضور داشته است.

جنجال جدید ترانه علیدوستی در آمریکا | زیبایی خیره کننده ترانه علیدوستی در کالیفرنیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ترانه علیدوستی متولد 22 دی ماه سال 1362 بازیگر سرشناس و جوان عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون، به تازگی در فیلم اورکا ایفا نقش کرده است، ترانه علیدوستی در آخرین اکران فیلم «اورکا» که در جشنوار باربارا کلیفرنیا آمریکا برگذار شده بود؛ حضور داشته است. ترانه علیدوستی به زبان انگلیسی کاملا مسلط است؛ همچنین ترانه علیدوستی دارای جوایز متعددی از جشنواره های مختلف می باشد، ترانه علیدوستی دارای استایل متفاوتی در جشنواره بین المللی سانتا باربارا می باشد؛ برای دیدن عکس های این بازیگر با ما همراه باشید.

زندگی شخصی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران زاده شد. پدر وی حمید علیدوستی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال، و مادرش نادره حکیم‌الهی سنگ‌تراش و تندیس‌ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش بود که در چهارشنبه‌سوری سال ۸۳ او را از دست داد.  ترانه ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام «حنا» است.

ترانه علیدوستی گفته که به بیماری کلاستروفوبیا یا ترس از محیط بسته مبتلا است و به همین خاطر نمی‌تواند از اتوبوس یا مترو استفاده کند. او از طرفداران جریان فمینیسم است.

جریان ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متاهل است و چند سال است که به علی منصوری ازدواج کرده است . وی یک دختر نیز به نام حنا منصوری دارد . چندی پیش شایعه ای مبنی بر جدایی و طلاق ترانه علیدوستی منتشر شده بود و شایعه شده بود که وی قرار است با مانی حقیقی ازدواج کند که این اخبار تکذیب گردید.

علت طلاق ترانه علیدوستی از علی منصور

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:”چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است.

علیدوستی ادامه داد : این شایعه که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است”.

خبری طلاق خانوم ترانه علیدوتسی از همسرش علی منصور با عنوان شایعه است و هنوز این دو واکنشی به ین حرف ها ندادند، با انتشار هر مطلب جدید همینجا اطلاع رسانی خواهد شد.

جزئیات حضور ترانه علیدوستی در جشنواره سانتا باربارا

ترانه علیدوستی

 فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی، در بخش خاورمیانه ، سی و هفتمین دوره فستیوال فیلم سانتا باربارا اکران می‌شود.

«اورکا» نخستین فیلم سینمایی داستانی سحر مصیبی‌ست که با تهیه‌کنندگی مشترک ایران و قطر ساخته شده است. این فیلم پیش از این به طور غیر رسمی، در جشنواره‌ اجیال دوحه و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد.

جشنواره فیلم سانتا باربارا از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای سینمایی آمریکا به شمار می‌رود که امسال بعد از برگزاری غیرحضوری دوره‌های پیشین به دلیل شیوع کرونا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این رویداد هر ساله محل گردهمایی مهم‌ترین چهره‌های سینمایی، رسانه‌ها و منتقدین سینماست. سی و هفتمین دوره این از این جشنواره از ۲ دوم تا ۱۲ مارس (۱۱ تا ۲۱ اسفند) برگزار می‌شود.

ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، مسعود کرامتی، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمیدی، کاظم ابراهیم‌زاده، شکوفه موسوی، مبین رستگار و با حضور مهتاب کرامتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ترانه علیدوستی در نمایش خانگی

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در 22 مهر 1394 به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش شهرزاد را ایفا می کند. شهرزاد دانشجوی رشته پزشکی است که در سال 1332 با کودتای 28 مرداد زندگی اش دچار تغییر و تحول می شود و ترانه علیدوستی جزو کسانی است که با تلویزیون قهر کرده و این سریال بدون وجود علیدوستی مشهور نمی شد

تجربه مادر شدن ترانه علیدوستی

ترانه اولین‌بار مادر شدن را در ۱۵سالگی و با فیلم «من ترانه، ۱۵سال دارم» تجربه کرد. در آن فیلم آن‌قدر مادر شدن را خوب به تصویر کشید و با‌وجود سن کم آن‌قدر خوش درخشید که مادر شدن واقعی او برای‌مان عجیب نبود. او با‌توجه به پرکار شدنش بعد از تولد فرزند، برای بزرگ کردن حنا از پرستار همچنین همسرش کمک می‌گیرد. مادر شدن حس عجیبی برای ترانه علیدوستی بوده و آن‌قدر آن را شیرین می‌داند که می‌گوید: «کاش می‌شد دخترم را بذارم لای نون لواش و بخورمش و راحت شم از این عشق!»

مادر شدن تجربه زیستن است

آمدن فرزند به آدم نگاه جدید می‌دهد و نه فقط برای یک بازیگر بلکه برای هر زنی و حتی هر مردی این اتفاق می‌افتد که بچه‌دار شدن رنگ و بوی جدیدی به زندگی می‌دهد. شاید اوایل که مادر یا پدر می‌شوی تاحدی ترسناک باشد چون عضو جدیدی وارد زندگی‌ات شده که تمام مسئولیتش با توست. چند ماه اول همه‌چیز غریبه و تازه است، چند ماه اول در کنار شیرینی ممکن است بلد نباشیم زندگی جدید را اداره کنیم، اما وقتی زندگی همراه با فرزند و مسئولیت جدید را یاد بگیری، واقعا ارزش دارد و آدم دلش نمی‌خواهد همان آدم قبلی باشد. آدمی که مادر می‌شود به هر حال رشد می‌کند و مسلما دیگر دوست ندارد به قبل برگردد، به‌خصوص برای من که بازیگرم و تمام اینها برایم تجربه است؛ تجربه زیستن.حنا به بازیگری‌ام کمک کرده است.