قاتل ۴ سرباز در پادگان نیروی دریایی که به اطراف کوه‌های دیلم استان بوشهر متواری شده بود، در عملیات پلیس دستگیر شد.

قاتل سربازان در بوشهر دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت:سربازی که سحرگاه امروز، در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان و طی یک عملیات حساب شده، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

 این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.

همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

لازم به ذکر است علت دقیق حادثه و مشخص شدن انگیزه قاتل در دست بررسی است.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز در همین زمینه اعلام کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتولین گفت: هموطنان گرامی اخبار مرتبط به این حادثه را صرفاً از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند.