به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهر نورآباد در استان لرستان پلیس وارد عمل شد و عامل حادثه را دستگیر کرد.

دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات نورآباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
یکشنبه 14 فروردین 1401 , 16:30
  • سرهنگ فضل‌الله منصوری فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران این شهرستان به جزئیات حادثه تیراندازی روز گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال تیراندازی در یکی از محلات شهر نورآباد و مجروحیت یک نفر، بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری این فرد هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن عوامل انتظامی به محل، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ نورآباد با انجام تحقیقات پلیسی و اشراف اطلاعاتی متهم را در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ منصوری ادامه داد: در جریان این عملیات مأموران پلیس موفق به کشف یک قبضه «کلت کمری برتا» و سه فشنگ مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی عنوان کرده است، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

 
سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.