سارقی که شبانه اقدام به سرقت مقادیری طلا و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از خانه ای در یکی از روستاهای این شهرستان کرده بود دستگیر شد.

سرقت طلاهای زنان در میهمانی شبانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 23 فروردین 1401 , 15:07

در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان خنداب سارقی که شبانه و با همدستی یک زن اقدام به سرقت مقادیری طلا و یکدستگاه گوشی تلفن همراه از خانه ای در یکی از روستاهای این شهرستان کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ  کامیار چهری  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در نیمه شب سیزدهم فروردین سارقی به یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب وارد و اقدام به سرقت مقادیری طلا از زن صاحبخانه و میهمانان می نماید.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به بررسی ماموران واحتمال دست داشتن یکی از افراد حاضر در منزل با سارق تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس فرد مظنون که یکی از خانم های میهمان بود شناسایی و به پلیس اگاهی شهرستان احضار و در اظهارات خود بیان داشت: در شب حادثه  با خوراندن قرص خواب آور در داخل نوشیدنی به حاضران پنجره خانه را باز گذاشته و سارق نیمه های شب با ورود به خانه اقدام به سرقت 13 حلقه النگوی طلا و یکدستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق نیز در عملیات تخصصی پلیس به دام افتاد افزود: طلاها و گوشی تلفن همراه سرقت شده کشف و تحویل مالباختگان شده و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.