جوان ۳۳ ساله اهل شهرستان طارم که به همراه بردار و دوستش به ارتفاعات این شهرستان طارم رفته بودند، مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفتند.

افزایش حملات پلنگ در سال پلنگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، جوان ۳۳ ساله اهل شهرستان طارم که به همراه بردار و دوستش به ارتفاعات منطقه «لهنه» و «زرده» این شهرستان رفته بودند مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفته و زخمی شدند.

طبیعت‌گردان که در پی حمله پلنگ زخمی شده بودند به بیمارستان شهدای طارم مراجعه کرده‌ که به گفته پزشک معالج این دو طبیعت گرد، زخم پلنگ چندان عمیق نبوده و در همین مرکز مورد مداوا قرار گرفتند.

موسوی رییس اداره حفاظت محیط زیست طارم ضمن تایید حمله یک قلاده پلنگ به طبیعت گردان طارمی گفت: از کلیه گردشگران و دوستداران طبیعت خواهشمندم در صورت مشاهده بچه‌ یا بچه‌های حیات وحش، کل بز یا جوجه پرندگان و... آنها را از طبیعت جدا سازی کنند.

گفتنی است، پیش از این نیز یک قلاده پلنگ در روستای «سلیمان‌بلاغ» شهرستان زنجان به یک گردشگر در طبیعت حمله‌ کرده بود و این دومین حمله پلنگ به طبیعت‌گردان در سال جدید است.

در حمله قبلی وقتی تعدادی طبیعت‌گرد برای تفریح به روستای سلیمان‌بلاغ رفته بودند و هنگام بارش باران زیر صخره‌ای پناه گرفته بودند مورد حمله پلنگی که زیر صخره در حال استراحت بود قرار گرفته بودند.