کارگران در حال انجام تخریب و بازسازی یک ساختمان چهار طبقه و قدیمی در یوسف آباد تهران بودند که به یکباره بخش میانی ساختمان دچار ریزش می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جمعه 26 فروردین 1401 , 19:22

 ​سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان در حال تخریب و بازسازی در یوسف آباد خبر داد.

جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۷ روز جاری یک مورد حادثه ریزش آوار در خیابان ۱۸ یوسف آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافلصه پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این ساختمان چهار طبقه و قدیمی بود اظهار کرد: کارگران در حال انجام تخریب و بازسازی بودند که به یکباره بخش میانی ساختمان دچار ریزش می شود اما دیوار های دور ساختمان همچنان سالم هستند.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: استحکام بنا به شدت کم است و هر لحظه امکان ریزش ساختمان وجود دارد.

به گفته وی اطلاع دقیقی از اینکه فردی زیر آوار است یا نه وجود ندارد.

از سوی دیگر پدرام عقلایی، تکنسین اورژانس که در صحنه وقوع حادثه حضور دارد درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: ظاهرا ساختمانی که حادثه در آن رخ داده یک ساختمان قدیمی ساز بوده که واحدهای آن به جز یک طبقه خالی بوده است.

وی با بیان اینکه کارگر یا کارگرانی در حال انجام بازسازی در طبقه چهارم بودند گفت:‌ دیواری در طبقه چهارم در حال تخریب شدن بوده که ظاهرا سقف طبقه چهارم و قسمتی از ساختمان تخریب شده و به ترتیب از طبقه چهارم به سوم و پس از آن به دوم و اول تخریب می شود.

این تکنسین اورژانس اظهار کرد: اینطور که شاهدان اظهار می کنند، کارگران پس از حادثه محل را ترک کردند. یک خانواده هم در طبقه چهارم حضور دارند که خوشبختانه آسیب جسمی ندیدند و حالا هم در محل هستند.