رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال با اشاره به حمله دوباره گرگ به مناطقی از هشجین برای چندمین بار در فروردین ماه امسال گفت: صبح امروز یک قلاده گرگ ۲ شهروند هشجینی را مصدوم کرد.

حمله خونین گرگ به دو زن در  هش جین+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
شنبه 27 فروردین 1401 , 14:06
  • اشکان نقوی نیا ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از حمله یک قلاده گرگ به دو شهروند هشجینی در بخش خورش رستم خلخال خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۸ صبح امروز و با فاصله نیم ساعت دو شهروند هشجینی مورد حمله یک قلاده گرگ قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت، پا و دست‌ها به شدت زخمی شده اند.

وی افزود: این مصدومین با سرعت با فوریت پزشکی هشجین به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال منتقل شدند که هم اکنون مداوا در حال انجام است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: حال عمومی این مصدومین که یک مادر ۷۳ ساله و یک معلم ۳۴ ساله خانم است عادی بوده و به خاطر ترس از گرگ و شدت استرس با حضور تیم‌های درمانی در حال مداوا هستند.

وی تصریح کرد: مصدوم اول خانم «مهسا فرامرز» معلم ناحیه هشجین و مصدوم دوم خانم «طوبی رسایی» بانوی کهنسال هشجینی است که به هنگام مراجعت به محل کار و هنگام غذا دادن به طیور مورد حمله گرگ قرار گرفته اند.

به گفته این مسئول این چندمین حادثه در طول فروردین ماه سال جاری است که شهروندان هشجینی مورد حمله گرگ قرار گرفته و مصدوم شده اند.