رئیس جمعیت هلال احمر از پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده‌ای همه نهادهای امدادی در کنار هم برای خدمت رسانی بهتر به مردم استقبال کرد و خبر از کمک به وضعیت معیشتی امدادگران از طریق مجلس خبر داد.

پیشنهاد استقرار پایگاه های جاده‌ای همه نهادهای امدادی در کنار هم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در ساختمان صلح با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌های زنجان، همدان، قزوین، کرمان و کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدارها؛ سید البرز حسینی نماینده شهرستان خدابنده‌ی استان زنجان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، «استقرار پایگاه‌های جاده‌ای همه نهادهای امدادرسان همچون راهداری، پلیس، اورژانس و هلال احمر در کنار هم» را به رئیس جمعیت هلال احمر پیشنهاد داد که رئیس جمعیت هلال احمر نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

کولیوند با استقبال از پیشنهاد نماینده زنجان تاکید کرد که استقرار پایگاه‌های جاده‌ای همه نهادهای امدادی در کنار هم، علاوه بر ارائه خدمات بهتر از سوی نهادها و امدادگران، موجب سهولت تماس مردم حین حادثه هم می‌شود و بر این اساس هموطنان به جای تماس با سه شماره تلفن، تنها با یک شماره تماس خواهند گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین مشکلات امدادگران را هم از نمایندگان پیگیری کرد که بنا شد برای کمک به وضعیت معیشتی و شغلی امدادگران در کوتاه‌ترین زمان از طریق مجلس اقدام کرد.

لازم به ذکر است در این دیدارها موضوعات مختلف دیگری از جمله موقوفات رفسنجان، افزایش تعداد پایگاه‌ها، تجهیز انبارها و سوله‌های امدادی، خرید تجهیزات کوهنوردی برای حادثه‌های کوهستان، تأمین لجستیک امدادی، تجهیز و به‌سازی پایگاه‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.